خبرگزاری کار ایران

تاج امیر: شرمنده کسانی شدم که من را حمایت کردند/ قویتر از قبل باز خواهم گشت

تاج امیر: شرمنده کسانی شدم که من را حمایت کردند/ قویتر از قبل باز خواهم گشت
کد خبر : ۱۵۲۰۲۲۱

ورزشکار تیم ملی ارتش های جهان این قول را داد که پس از پایان مصدومیت قویتر از قبل به میادین ورزشی باز خواهد گشت.

محمد باقری تاج امیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، درباره شرایط خودش اظهار کرد: بنده از قهرمانان رشته ۳۰۰۰ هزار مانع ایران هستم که توانسته‌ام بر جایگاه سومی نوجوانان آسیا تکیه بزنم. همچنین با پشتکار زیاد و انگیزه بالایم در مسابقات بین المللی مسقط در رشته ماراتن با پیشی گرفتن از سایرین به عنوان نخست دست یافتم. نایب قهرمانی مسابقات تفلیس در رشته ۱۰ هزار متر، قهرمانی مسابقات ۵ هزار دبی و چندین عناوین دیگر از جمله افتخاراتی است که با لطف و عنایت خداوند به دست آورده‌ام.

وی افزود: برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان در کشور بوسنی به تیم ملی دعوت و راهی این مسابقات شدم و واقعأ از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودم به طوری که تمرینات بسیار خوبی را با کمک مربی خوبم محمد جعفر مرادی سپری کردم. هدفم شکستن رکورد ملی بود آن هم با توجه به تمریناتی که در طی این مدت انجام داده بودم.

این ورزشکار ادامه داد: هدفم چیزی جز شکستن رکورد ملی نبود زیرا روزای بسیار دشواری با تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتم، به طوری که هفته‌ای ۲۰۰ کیلومتر تمرینات سنگین را تحمل می‌کردم. هدفم تنها و تنها تمرین کردن نبود به طوری که بعد از اتمام تمریناتم سر کار می‌رفتم و دوباره بعد از آن به تمرین باز می‌گشتم تا با این شرایط روزی دو تمرین سنگین در برنامه کاری خودم داشته باشم.

تاج امیر تصریح کرد: تیم ملی متشکل از محمد باقری تاج امیر، مرتضی بیرانوند، اکبر بزری و محمد جواد صیادی برای شرکت در ماراتن قهرمانی ارتش‌های جهان راهی بوسنی شدیم، اما متاسفانه با تمام زحماتی که کشیده بودم به دلیل مصدومیت از بین رفت. تمام دوستانی که در این مدت همه جوره هوایم را داشتند، خیلی راحت شرمنده‌شان شدم. با شروع مسابقه و برخورد با یکی از دونده‌ها به زمین خوردم، از ناحیه لگن دچار آسیب‌دیدگی شدید شدم و باعث شد که نتوانم به نتیجه مدنظری که می‌خواستم برسم. همچنین شرمنده خانواده‌ام شدم که این مدت همه جوره کنارم بود.

وی در ادامه بیان کرد: از علی پاک سرشت مدیر مجموعه ایرست که همجوره من را مورد حمایت خودش قرار داد کمال تشکر و قدردانی را دارم هر چند که شرمنده این مرد بزرگ شدم و نتوانستم آن نتیجه‌ای که باید می‌گرفتم را بگیرم. البته باید بگویم اما این راه ادامه دارد و به طور حتم منتظر باشید که قوی‌تر از قبل ادامه خواهم داد و خودم را برای المپیک بعدی ۲۰۲۸ آماده خواهم کرد تا به حقی که نصیبم است برسم. 

تاج امیر در پایان با تشکر از اشخاصی که برای او زحمت کشیدند، گفت: جا دارد از همه عزیزانی که در این راه به من امید و انرژی دادند دستشان را به گرمی بفشارم. به آنها قول خواهم داد که با قهرمانی‌هایی که به دست خواهم آورد لطف آنها را جبران خواهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز