خبرگزاری کار ایران

توجهی به شایعات نمی کنم؛

داوری: افتخار می کنم جزئی از تیم ملی فوتبال ایران هستم

داوری: افتخار می کنم جزئی از تیم ملی فوتبال ایران هستم
کد خبر : ۱۱۴۶۳۸

هیچ گاه به این مسائل حتی فکر نکرده ام. برای من افتخار بزرگی است که جزئی از تیم ملی فوتبال ایران هستم و می توانم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

دروازه بان ایرانی - آلمانی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که سفرش به ایران بعد از مدت ها بسیار مثبت بوده است.

به گزارش ایلنا، دانیال داوری درباره احساس خود از بازگشت به ایران و حضور در تیم ملی گفت: تجربه خیلی خوبی بود. خانواده ام را دیده و بسیار خوشحالم. برای من کار کردن با تیم ملی و کنار ملی پوشان بودن بسیار دوست داشتنی و مثمر ثمر بود و در کل سفر به ایران سفر بسیار مثبتی برای من بود.

دروازه بان تیم ملی درباره برخورد بازیکنان تیم ملی با خود گفت: من بیشتر بچه ها را می شناختم و در کل رابطه خیلی خوبی با همه آنها دارم. روحیه تیمی بسیار بالاست و من از بدو ورودم حس کردم جزئی از این تیم هستم و به نظر من این دقیقا یکی از دلایل موفقیت تیم ایران بود. دوستان خیلی خوبی پیدا کردم و اکنون سعی می کنم هر چه سریعتر فارسی را یاد بگیرم تا ارتباط بیشتری با هم تیمی های خود برقرار کنم.

داوری در ادامه درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تایلند افزود: این اردو بسیار موفقیت آمیز بود. همانطور که می دانید نتیجه به دست آمده خوب بوده و تمرینات بسیار خوبی را با مربیان سپری کردم. مسائل زیادی را یاد گرفته و نقطه نظرات بسیار جالبی را از فوتبال آموختم. سرمربی تیم و کادر فنی بسیار حرفه ای هستند و افتخار می کنم از من دعوت کرده تا برای تیم ملی ایران بازی کنم.

دورازه بان تیم ملی بازی برابر تایلند را ساده ندانست و گفت: بازی ساده ای را پیش روی خود نداشتیم اما نتیجه به دست آمده، نتیجه خوبی بود. فرصت های خوبی را در نیمه دوم داشتیم و می توانستیم به گل های بیشتر برسیم. حمایت هواداران فوق العاده بود و تماشاگران تا پایان بازی از ما حمایت کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی در خصوص اینکه بعد از ترک کردن ایران، شایعاتی مبنی بر اینکه چون در ترکیب تیم ملی قرار نداشته ناراحت شده و ایران را ترک کرده، گفت: نمی دانم چه کسانی این موارد را مطرح کردند. هیچ گاه به این مسائل حتی فکر نکرده ام. برای من افتخار بزرگی است که جزئی از تیم ملی فوتبال ایران هستم و می توانم برای کشورم افتخار آفرین باشم. تمامی تلاش خود را در تمرینات بکار می گیریم تا به تیم ملی کمک کنم و همیشه دعوت مربیان را با کمال میل قبول خواهم کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز