خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی در گفت‌وگو با ایلنا:

پتانسیل بردن پرسپولیس را داریم/باید دانشم را بالا ببرم

پتانسیل بردن پرسپولیس را داریم/باید دانشم را بالا ببرم
کد خبر : ۳۳۰۳۴۲

در نیم فصل دوم می‌توانیم تیم را تقویت کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم که اگر از نظر روحی حمایت شوند، روند ما خیلی بهتر خواهد شد.

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: استارت مربیگری من از راه آهن است اما باید دانشم را هم بالا ببرم.

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: اوضاع راه آهن در آستانه بازی با پرسپولیس خوب است و چند جلسه است که در تمرینات شرکت می کنم. تیم خوبی داریم و از تارتار و راه آهن تشکر می کنم که به من اعتماد کردند بستر کارم در زمینه مربیگری را فراهم کردند تا به بهترین شکل وارد این عرصه شوم. البته استارت کار من در مربیگری در راه آهن است و باید یاد بگیرم و دانشم را هم بالا ببرم. امیدوارم که عاقبت خوبی هم در مربیگری داشته باشم و بتوانم به راه آهن کمک کنم.

وی در مورد بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: طبیعتا بازی سختی است و از طرفی هم برای بازیکنان جوان ما مهم است تا در این بازی خودشان را محک بزنند. این بازی از لحاظ انگیزشی برای ما خیلی مهم است و جوانان خوبی داریم که منتظرند خودشان را نشان بدهند. پرسپولیس تیم تاکتیکی و خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد اما مقابل آنها دست و پا بسته نیستیم.

وی افزود: هر بازی که انجام می شود همه تیم ها دنبال برد هستند و گرفتن 3 امتیاز بستگی به تاکتیک تیمی دارد. ما پتانسیل بردن پرسپولیس را داریم و بچه های ما هم می خواهند خودشان را نشان دهند. جایگاه تیم ما بالاتر از این حرفها است و امیدوارم روز جمعه بچه ها بتوانند خودشان را نشان بدهند.

قربانی در پایان و در مورد عملکرد راه آهن در این فصل به ایلنا گفت: راه آهن هر سال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. اول فصل هم تیم ما کارش را خیلی دیر شروع کرد و یک سری کمبودها وجود داشت. از فرهاد کاظمی هم تشکر می کنم که با آن امکانات تیم خوبی بست. در نیم فصل دوم می توانیم تیم را تقویت کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم که اگر از نظر روحی حمایت شوند روند ما خیلی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز