خبرگزاری کار ایران

حسن روشن در گفت‌وگو با ایلنا:

آکادمی استقلال یک هیات مدیره جدا خواهد داشت!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هفته آینده جلسه‌ای با هیات مدیره استقلال دارم و در آن جلسه تکلیفم برای حضور در آکادمی استقلال مشخص می‌شود.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حضورم در آکادمی استقلال هنوز معلوم نیست. قرار است یکشنبه هفته آینده جلسه ای با هیات مدیره استقلال داشته باشیم و در آنجا تصمیم گیری می کنیم. اما اگر نتوانند خواسته های ما را آماده کنند تمایل چندانی ندارم که بروم.

وی افزود: من به خاطر بچه های مردم یک سری امکانات از آقایان خواستم تا بتوانیم با کمک پیشکسوتان جوانتر از خودم یک کار خوب انجام دهیم. من دیگر بازنشسته شده ام اما می توانم کمک کنم. البته برای کمک به استقلال نیاز به امکانات داریم. افشارزاده خیلی زحمت می کشد و قرار است قالیباف و سردار رضایی که در شهرداری مشغول هستند هم یک استادیوم به استقلال برای تیم های پایه بدهند.

وی ادامه داد: آکادمی استقلال یک هیات مدیره جدا خواهد داشت و رئیس هیات مدیره آکادمی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه خواهد بود. افشارزاده در جایگاه معاونت وزارت ورزش تلاش می کند تا یک استادیوم هم به پرسپولیس بدهند. قرار است یک برنامه 3 ساله داشته باشیم و کار کنیم. باید یک تشکیلات قوی درست کنیم تا ماندگار شویم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با حضور در آکادمی انتقادات شما از آبی پوشان تهرانی تمام می شود یا نه؛ اظهار داشت:  من اگر بیایم و آکادمی را راه بیندازم باز هم اگر ایرادی در استقلال باشد تذکراتم را مطرح می کنم. چون در کوچه و خیابان و در مترو و اتوبوس باید جواب مردم را بدهم! اصلا اینطوری نیست که زیر بلیت کسی بروم. هرگز چنین چیزی نیست. مگر تا کنون حرف بدی زده ام؟ گفتم کرار را بیرون کنید تا تیم آرامش بگیرد و الان هم همه چیز آرام است و کارشان را می کنند.

وی افزود: در جلساتی که با افشارزاده داشتم هیچ قولی به او نداده ام که دیگر مصاحبه نکنم و البته ایشان هم چنین چیزی از من نخواسته اند. الان همه چیز آرام است اما طوفان داخلی در استقلال در راه است چون هم بدهی های قبلی هست و هم بازیکنان پول‌شان را می خواهند و اگر نتوانند پول بیاورند به مشکل بر می‌خورند. 

روشن در پایان گفت: قرار است برای آکادمی بودجه‌ای تامین کنیم و در آکادمی هزینه کنیم. الان 10 سال است که داریم دعوا می کنیم تا آدم های ناسالم از آکادمی بروند اما الان همان هایی که در آکادمی عملکرد نادرستی داشتند از راههای مختلف رایزنی می کنند تا دوباره برگردند. ما دنبال آدم های سالم برای آکادمی هستیم چون می خواهیم یک کار اساسی و ماندگار برای استقلال انجام دهیم.

کد خبر : ۳۲۸۲۵۵