خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال در غرفه ایلنا:

بهترین تیم آسیا هستیم/رئیس‌جمهور به موقع به داد فوتسال رسید

قهرمانی درجام‌ملت‌های آسیا خیلی سخت شده و باید قبول کنیم آن روزها که با 7-8 گل اختلاف همه تیم‌ها را شکست می‌دادیم تمام شده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با حضور در غرفه ایلنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: مسابقات گرندپری برزیل بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا بود البته به نظر من بهتر بود تیم‌های اروپایی هم شرکت می‌کردند تا سطح مسابقات بالاتر می‌رفت. ما فقط در فینال مقابل برزیل و در مقابل 8 هزار تماشاگر برزیلی با نتیحه بسیار نزدیک باختیم.

وی افزود: قهرمانی درجام ملات‌های آسیا خیلی سخت شده و باید قبول کنیم آن روزها تمام شد که با 7،8 گل اختلاف همه تیم‌ها را می‌بردیم. اگر حواسمان نباشد بقیه تیم‌ها قهرمان آسیا خواهند شد ما بدون شک بهترین تیم آسیا هستیم و باید تلاش کنیم تا این دوره قهرمان جام‌ملت‌های آسیا شویم.

وی در مورد  مشکلی که برای تیم ملی فوتسال بانوان بوجود آمد، گفت: ای کاش از همان اول این مشکل از طریق فدراسیون فوتبال حل می‌شد. اما الان هم باید از آقای روحانی تشکر کنیم. رئیس جمهور به موقع به داد فوتسال رسید. به نظر من حق مسلم بانوان فوتسال ایران بود که در جام جهانی شرکت کنند و من به عنوان یک ورزشکار و یک فوتسالی از روحانی تشکر می‌کنم.

کشاورز در پایان گفت: شرایط تیم تاسیسات‌دریایی در حال حاضر خوب است و خوشبختانه بازیکنان بزرگی داریم. هر چند چند هفته است نتایج باب میل ما نیست اما این مسائل در لیگ طبیعی است و مشکل خاصی نیست چون با یک بازی کمتر صدرنشین لیگ هستیم و ان‌شالله مانند آسیا قهرمان لیگ برتر ایران هم می‌شویم.

کد خبر : ۳۲۱۴۱۸