خبرگزاری کار ایران

تارتار: تیم ما ساختار خوبی در دفاع و حمله دارد

تارتار: تیم ما ساختار خوبی در دفاع و حمله دارد
کد خبر : ۱۵۴۷۵۲۵

مهدی تارتار پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه پرداخت.

به گزارش ایلنا، گل‌گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر موفق شد ذوب‌آهن را به دو گل در اصفهان شکست بدهد. مهدی تارتار در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول فوق‌العاده بودیم و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم. در شروع نیمه دوم، خیلی زود به گل رسیدیم و یک گل استثنایی از مهدی تیکدری دیدیم. او فوق‌العاده ضربه زد.

سرمربی گل‌گهر افزود: در ادامه طبیعی بود که ذوب‌آهن بی محابا حمله کنند. آنها تغییر سیستم دادند و توانستند مقداری به بازی مسلط شوند. در ادامه با تغییرای که ما ایجاد کردیم، توانستیم از ضدحملات به خوبی استفاده کنیم و زائرکاظمین هم یک گل قشنگ دیگر زد. واقعا دو گل امروز جدا از اینکه نتیجه خوبی برای ما بود، گل‌های زیبایی هم بودند. به بازیکنان خسته‌ نباشید می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم، امروز فوق‌العاده بودند.

تارتار با اشاره به کلین شیت گل‌گهر در این مسابقه گفت: از همه مهم‌تر این است که دروازه‌‌مان را بسته نگه داشتیم. ۶ بازی است که تیم ما گلی دریافت نکرده است. در بازی اول هم با یک گل پنالتی دریافت کردیم و این نشان می‌دهد در حال حاضر ساختار خوبی هم در دفاع و هم در حمله داریم. انشالله بتوانیم ایرادات‌مان را هم برطرف کنیم و تیم بهتری شویم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد در تقابل با ذوب‌آهن در فولادشهر انگیزه شخصی هم دارد، گفت: چیز خاصی نیست. من یادم هست با نفت مسجدسلیمان هم اینجا آمدیم و ذوب‌آهن را بردیم. ورزشگاه خوش‌یمنی برای ماست. البته دو سال قبل هم ما در این ورزشگاه بردهای خوبی به دست آوردیم. من از اصفهان و حتی شهرهای دیگر خاطرات خوبی دارم. این لطف خداست که هر شهری بودیم، هواداران در آن شهر ما را مورد لطف خودشان قرار دادند و یاد ما هستند. 

تارتار ادامه داد: من تنها کاری که می‌کنم این است که تمام تلاشم را برای موفقیت تیمی که در آن فعالیت می‌کنم، می‌گذارم تا لقمه‌ای که به خانه می‌برم، حلال باشد. البته‌ گاهی اوقات هم تیم وارد بحران می‌شود و این‌ اتفاق در ذوب‌آهن هم در مقطعی افتاده بود، اما خدا را شکر در همه تیم‌ها پایان خوبی داشتیم. این به لطف و عنایت خداوند و تلاش بازیکنان و کادر و باشگاه‌مان برمی‌گردد.

سرمربی گل‌گهر در پایان گفت: برای تیم بااصالت ذوب‌آهن در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و برای ادامه مسابقات در هفته‌های آینده آماده می‌شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز