خبرگزاری کار ایران

آمار و ارقام بازی استقلال با یک نماینده از عربستان

 آمار و ارقام بازی استقلال با یک نماینده از عربستان
کد خبر : ۱۵۴۶۳۳۴

استقلال امشب جدالی حساس و حیثیتی برابر تیم پرستاره النصر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، استقلال امشب در شرایطی به مصاف النصر می‌رود که این سی و چهارمین تقابل آبی‌های پایتخت برابر نمایندگان عربستانی است. نماینده ایران در این تعداد مسابقه موفق به کسب چهارده پیروزی شده و همین تعداد شکست را نیز تجربه کرده است. آنها در پنج مسابقه نیز با رقبای سعودی به تساوی دست پیدا کرده اند.

این برای سومین مرتبه است که استقلال به مصاف النصر می رود. پیش از این و در لیگ قهرمانان سال 2011 بود که دو تیم در دور گروهی به مصاف هم رفتند که بازی رفت در عربستان با برتری دو بر یک تیم سعودی به پایان رسید و آبی ها نیز همین نتیجه را در استادیوم آزادی تکرار کرده و به پیروزی دست یافتند.

بیشترین تعداد تقابل استقلال با نمایندگان این کشور، متعلق به جدال های آبی پوشان با الهلال است. جایی که دو تیم دوازده مرتبه با هم روبرو شده اند که سهم هر تیم پنج پیروزی بوده و دو بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده که البته این دو دیدار به ضربات پنالتی رفته و نماینده عربستان برنده از زمین خارج شده است.

بهترین عملکرد استقلال مقابل الاهلی رقم خورده است. آبی ها 6 مرتبه مقابل این تیم قرار گرفته اند که در چهار بازی به پیروزی رسیده اند و تنها در یک مسابقه تن به شکست داده اند. تنها نتیجه مساوی به دست آمده نیز به آخرین تقابل دو تیم در سال 2021 برمیگردد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما بدترین عملکرد آبی ها نیز برابر الشباب رقم خورده است. استقلال چهار بار به مصاف این تیم رفته که هر هر چهار بازی تن به شکست داده است. استقلال همچنین 6 بار با الاتحاد روبرو شده که حاصل آن یک پیروزی، دو تساوی و سه شکست بوده است. استقلال 2 مرتبه با التعاون و یک بار نیز با الاتفاق روبرو شده که توانسته به پیروزی دست یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز