خبرگزاری کار ایران

امروز یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام بود.

دقیقی: کسی نباید بگوید تیم می‌افتد

دقیقی: کسی نباید بگوید تیم می‌افتد
کد خبر : ۱۵۲۹۱۱۹

سرمربی شمس آذر گفت: تیم ما شایسته و با کیفیت است و با وجود اینکه ۷۰ درصد تیم رفته، همچنان بازی باکیفیتی را نشان می‌دهیم.

سرمربی تیم شمس آذر، پس از بازی سخت و هیجان‌انگیز مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره شرایط تیم خود صحبت کرد. او روند کلی تیمش را امیدوارکننده دانست و به مسائل مختلفی که در کسب نتیجه تساوی در این بازی تأثیرگذار بود، اشاره کرد.

دقیقی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی پر از استرس و فشار بود و صحنه‌های جالب فوتبالی داشت، اما درنهایت نتیجه مساوی شد. در نیمه اول کاملاً مسلط بودیم و روی یک اشتباه در فاز تهاجمی گل خوردیم. سعی کردیم به بازی برگردیم و اعتقادم این است که می‌توانستیم در نیمه اول برنده بازی باشیم.

او در ادامه افزود: در نیمه دوم نیز تسلط داشتیم و به گل رسیدیم، اما VAR گل ما را مردود اعلام کرد. در شرایطی که باید به گل‌های بعدی می‌رسیدیم، دوباره گل خوردیم. تیم جوانی داریم و بازیکنان باید قدر فرصت‌هایی که مربی به آن‌ها می‌دهد را بدانند. با این حال، خدا را شکر می‌کنیم.

درباره وقفه‌های طولانی که در مسابقه ایجاد شد، گفت: نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرم و احترام زیادی برای تمامی ارکان داریم بابت به‌ کارگیری VAR؛ اما این مسئله روی سلامتی تأثیر دارد. این همه توقف روی هر صحنه خوب نیست و امروز یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام بود. فشار مضاعفی روی من آمد.

او در واکنش به گل‌های دقایق پایانی که تیمش دریافت کرده است و میانگین سنی پایین تیم گفت: “مقابل تیمی که بسته بازی می‌کند، فوتبال ما Highpress است و باید از کناره‌ها کار کنیم. به اندازه‌ای تلاش کردیم و کیفیت داشتیم که برنده باشیم و اگر استقلال خوزستان به موقعیتی رسید، به خاطر مسائل تاکتیکی نبود و بازیکنان خارجی آن‌ها مؤثر بودند.

دقیقی همچنین در واکنش به امتیازات از دست رفته تیمش و سخت‌تر شدن کار شمس‌آذر گفت: این سوال منطقی نیست و نباید از الان فانوس به دست باشیم. تیم ما شایسته و با کیفیت است و با وجود اینکه ۷۰ درصد تیم رفته، همچنان بازی باکیفیتی را نشان می‌دهیم.

 

او در ادامه به جدایی پرتعداد بازیکنان و خالی شدن نیمکت تیمش اشاره کرد و گفت: در سازمان دفاعی موقعیتی به حریف ندادیم و روی اشتباهات آن‌ها فرصت دادیم. ده برابر آن‌ها کرنر داشتیم و از نظر تاکتیکی تیم برتر بودیم. اگر برگشتم، برای رفع بحران بوده و کسی نباید بگوید تیم می‌افتد. نسبت به شرایطی که داشتیم، حداقل شایسته ۴ امتیاز از ۴ بازی بودیم.

دقیقی در انتها درباره شرایط بدنی تیمش گفت: در فصل مسابقات نمی‌توان فشار زیادی آورد، اما امیدواریم در ادامه شرایط بهبود یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز