خبرگزاری کار ایران

نماینده پاراتیراندازی ایران در پاریس هشتم شد

نماینده پاراتیراندازی ایران در پاریس هشتم شد
کد خبر : ۱۵۲۳۹۹۰

نماینده پاراتیراندازی ایران در فینال تپانچه بادی پارالمپیک پاریس به مقام هشتم دست یافت.

به گزارش ایلنا، فینال پیکارهای تپانچه ۱۰ متر بادی مردان در کلاس sh۱ در بازی‌های پارالمپیک پاریس از ساعت ۱۴ به وقت پاریس در مرکز تیراندازی شتقو در ۲۸۰ کیلومتری پاریس آغاز شد.

نماینده ایران که در مرحله مقدماتی با ۵۶۸ امتیاز به فینال را پیدا کرده بود در فینال به مصاف چائو یانگ (چین)،  الکساندر رینا (کوبا)، مانیش ناروال (هند)، ژیائولونگ لو (چین)، بوستر آنتونسن (دانمارک)، سرور ابراگیموف (ازبکستان) و جئونگدو جو (کره‌جنوبی) رفت و در این مرحله با کسب ۱۱۱.۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

پاراتیراندازی ایران تاکنون در ۷ دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت کرده و موفق به کسب ۵ مدال طلا و ۲ مدال برنز شده است.

واکنش سرمربی پارا تیراندازی به مدال نگرفتن دو تیرانداز ایران 

حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی بعد از کسب عنوان هشتمی سیدمحمدرضا میرشفیعی گفت: یکی از تیرهایی که نماینده ایران شلیک کرد امتیاز ۶ داشت که بعد از آن جمع کردن او از لحاظ روحی و روانی سخت بود و نمی‌شد کاری کرد. چند روز دیگر یعنی سه‌شنبه او باید در ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر مردان به مصاف حریفان خود برود.

امیری ادامه داد:  ساره جوانمردی و نسرین شاهی فردا (شنبه) در ماده تپانچه ۱۰ متر به مصاف حریفان خود خواهند رفت که ان‌شاالله مدال خواهند گرفت.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در مورد عملکرد رقیه شجاعی نیز تصریح کرد: او امروز تمرکز لازم را نداشت و خیلی هم سعی کرد خودش را جمع‌وجور کنه که نشد. تیراندازی رشته‌ای است که بالا و پایین زیاد دارد.  شرمنده مردم شدیم در حالی که هر چه در توان داشتیم به کار گرفتیم که متاسفانه نشد. امیدوارم در روزهای آینده نمایندگان ایران با کسب مدال دل مردم را شاد کنند.

 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز