خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سرخ‌ها و نارضایتی گسترده

یک جابجایی قابل پیش‌بینی در پرسپولیس: پایان درویش!

یک جابجایی قابل پیش‌بینی در پرسپولیس: پایان درویش!
کد خبر : ۱۵۱۵۷۱۹

نام رضا درویش بیشتر برای هواداران در موعد نقل و انتقالات جذاب بود، اما در این فصل این ویژگی مدیرعامل سرخ‌ها نیز به کار نیامده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا درویش طی مدت دو ساله مدیریت خود در پرسپولیس هرچند گهگایی با تصمیمات خود انتقادات زیادی را متوجه خود می‌کرد اما در سایه قهرمانی‌های این تیم و البته موفقیت در نقل و انتقالات تا مدتی از زیر فشار خارج می‌شد.

 

با این حال اکنون در شرایطی که هواداران پرسپولیس در روزهای اوج یارگیری مدعیان و دیگر رقبای این تیم کاملا ناامید به نظر می‌رسند، قابل پیش‌بینی است که عمر مدیریتی رضا درویش نیز به پایان نزدیک‌تر می‌شود.

 

درویش در این پنجره یکی از بدترین نقل و انتقالات تاریخ پرسپولیس را قطعا به نام مجموعه مدیریتی خود کرد. او هرچند با تلاش بازوهای رسانه‌ای خود سعی داشته که برخی کاستی‌ها را متوجه دیگر عوامل و حتی بازارگرمی‌ها کند، اما مسلما برای هواداران این تیم تنها انتقال و جذب ستاره‌ها تحت هر شرایطی در اولویت قرار دارد.

 

پرسپولیس در پنجره تابستانی تا این لحظه علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی را به عنوان دو ستاره ملی‌پوش خود از دست داده و در کنار آن جدایی دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان برترین پاسور فصل گذشته سرخ‌ها و عبدالکریم حسن قطری، دیگر اتفاقات تلخ و باورنکردنی برای هواداران این تیم بود که رفته رفته تیم قهرمان خود را در حال تضعیف دید.

 

رضا درویش حتی برای جلب نظر علی نعمتی نیز برای ادامه همکاری با این باشگاه ناکام ماند تا دیگر بازیکن سمت چپ دفاعی این تیم نیز جدا شود.

 

جذب الکسیس گوندوز به جای علیرضا بیرانوند ملی پوش و شماره یک ایران طی تورنمنت‌های مهم یک دهه اخیر فوتبال ایران، هم نتوانسته انتظارات هواداران را جلب کند. آن هم در شرایطی که تلاش درویش برای جلب رضایت سیدحسین حسینی و همچنین محمدرضا اخباری ناکام مانده بود. این در حالیست که هنوز علامت سوال بزرگی برای هواداران این تیم و البته کنسرسیوم بانکی در خصوص دلیل غیر ضروری اضافه کردن الحاقیه در قرارداد بیرانوند که شرایط جدایی او را فراهم کرد وجود دارد و کسی به پاسخ قطعی در این خصوص نرسیده است.

 

شاید تنها اقدام نقل و انتقالاتی قابل توجه این باشگاه که با بودجه مناسبی به واسطه واگذاری به کنسرسیوم بانکی و تامین منابع لازم در کنار همراهی دیگر اسپانسرها و در نهایت سودآوری 1میلیون و 300 هزار دلاری بابت انتقال عبدالکریم، به دست آمده را بتوان به انتقال ایوب در سمت راست دفاعی نامید.

 

پروژه تقویت تیم برای فصل بیست و چهارم در روزهایی که سپاهان تمام اهداف تابستانی پرسپولیس را از آن خود کرد و استقلال نیز با تفکرات نکونام دست به خرید ستاره‌های اسبق چلسی و... کرده و تراکتور هم با دراگان اسکوچیچ با ستاره‌های پایتخت و خارجی‌اش برای مدعیان خط و نشان می‌کشد، برای رضا درویش کاملا با ناکامی همراه بوده است. مردی که بازیکنان مدعی هستند که با ادبیات خاص خود در مذاکرات، یک نوع نیروی بازدارنده برای توافقات را نزدیک می‌کند و اگر کسی هم به این باشگاه نزدیک می‌شود تنها به واسطه علاقه قلبی‌اش به پیراهن پرسپولیس است.

 

پرسپولیس اکنون در فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع فصل جدید هنوز در سمت چپ دفاعی خود با باگ بزرگی مواجه است و برای تقویت خط حمله نیز هیچ توافق بزرگی صورت نگرفته تا هواداران این تیم کاملا نگران کار را دنبال کنند. شرایطی که با افزایش نارضایتی‌ها، روزشمار پایان کار رضا درویش را در سمت مدیرعاملی پرسپولیس نزدیک‌تر می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز