خبرگزاری کار ایران

قاسمپور: فولاد با گل‌محمدی می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود/ در فوتبال پول هست ولی جای درست هزینه نمی‌شود

قاسمپور: فولاد با گل‌محمدی می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود/ در فوتبال پول هست ولی جای درست هزینه نمی‌شود
کد خبر : ۱۵۱۲۹۹۶

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد بازیکنان در فوتبال ایران چند برابر ارزش واقعی خود قرارداد می‌بندند و پول در فوتبال ایران به درستی هزینه نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قاسمپور در خصوص عملکرد تیم‌ها در فصل نقلو انتقالات اظهار داشت: چهار قدرت فوتبال ایران یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند و قدرت‌های فصل جدید هم به نظرم همین تیم‌ها هستند و در کنارش روی فولاد هم می‌توان حساب باز کرد، اگرچه فولاد در سال‌های اخیر وضعیت خوبی نداشته و برای بقا می‌جنگیده ولی حالا با اضافه کردن یحیی گل‌محمدی و چند خرید خوب می‌تواند پشت سر این چهار تیم در قامت یک مدعی جدید قد علم کند.

وی افزود: پرسپولیس تغییرات زیادی در این بین داشته و سرمربی خودش را هم تغییر داده است و به نوعی مثل هندوانه دربسته می‌ماند و باید کیفیت این تیم را در زمین ببینیم. استقلال نکونام را حفظ کرده که به نظرم تصمیم خوبی بود و تقریباً هم بازیکن کلیدی از دست نداده است و از هر نظر نسبت به فصل قبل تیم قدرتمندتری است. سپاهان هم با وجود حفظ مورایس تغییرات زیادی در بین بازیکنانش داشته و چند مهره کلیدی از دست داده و این فصل در خریدهایش رو به جوانگرایی آورده است و فکر می‌کنم شانس قهرمانی سپاهان کمتر از سرخابی‌ها باشد. تراکتور هم رویکرد جالبی را در نظر گرفته و بازیکنان کلیدی پرسپولیس را به خدمت گرفته و سرمربی این تیم هم کاملاً به لیگ و فوتبال ایران اشراف کامل دارد و می‌تواند امسال مدعی جدی قهرمانی باشد. بعید است به جز این ۵ تیم سایر تیم‌ها بتوانند رتبه‌های بالای جدول را بگیرند مگر مثل فصل گذشته ۱-۲ تیم پدیده لیگ باشند.

وی درباره قرعه کشی لیگ بیست و چهارم هم گفت: فرقی ندارد که تیم‌ها چه قرعه‌ای نصیبشان می‌شود، چون باید تا آخر فصل تیم‌ها با یکدیگر بازی کنند. خیلی نمی‌شود در مورد قرعه کشی نظر دارد که کدام تیم قرعه خوب یا بد نصیبش شده است. در هر صورت اگر قرعه یک تیم اولش سخت باشد، آخرش آسان است و برعکس هم وجود دارد. به هر حال درست است که بازی‌های اول برای تیم‌های مدعی می‌تواند مثل بازی تدارکاتی باشد تا آمادگی بیشتری پیدا کنند، اما بعد به مشکل می‌خورند. من فکر نمی‌کنم خیلی قرعه‌کشی تاثیر  داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره قیمت بالای جابجایی بازیکنان در فوتبال ایران گفت: من چند سال پیش گفتم که بهترین بازیکن ما یک میلیارد نمی‌ارزد و اکنون هم این اعتقاد را دارم. البته هزینه‌ها سرسام آور بالا می‌رود و کیفیت پایین است و ما کیفیتی در لیگ نمی‌بینیم. در فوتبال ما پول خوب خرج می‌شود ولی نه در جای درست خودش. اگر قرار است سرمایه‌گذاری هنگفت روی فوتبال داشته باشیم مثل قطر روی توسعه زیرساخت‌هایمان کار کنیم یا مثل عربستان به دنبال جذب چهره‌های مطرح فوتبال دنیا باشیم که در بعد تبلیغاتی برای فوتبال ایران کارایی داشته باشد ولی پول در فوتبال ایران حیف و میل می‌شود و این ضعف مدیریت در فوتبال ماست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز