خبرگزاری کار ایران

معارفه سرمربی بارسلونا انجام شد

فلیک: همیشه رویای حضور در بارسلونا را داشتم

فلیک: همیشه رویای حضور در بارسلونا را داشتم
کد خبر : ۱۵۰۹۳۱۴

مراسم معارفه هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا امروز انجام شد.

به گزارش ایلنا، سرانجام بعد از دو ماه مراسم معارفه هانسی فلیک، امروز برگزار شد و طی آن لاپورتا رئیس بارسلونا و فلیک سرمربی جدید کاتالان‌ها صحبت کردند.

این مربی آلمانی که حدود دو هفته است در تمرینات بارسلونا حاضر شده، برای اولین بار به عنوان سرمربی این تیم صحبت کرد. 

در ابتدا خوان لاپورتا گفت: 

«از حضور شما متشکرم. هیئت مدیره بارسلونا با توصیه های مدیران ورزشی از جمله دکو تصمیم گرفت تا هانسی فلیک را به دلیل تجربه, نظم و اعتماد به ساختار باشگاه انتخاب کند و او را گزینه ای مناسب و ایده آل تشخیص داد.

فلیک واجد شرایط ترین فرد برای دادن انگیزه به تیم اول ماست به خصوص که ما با چالش هایی مواجه هستیم و باید اینکار را با قاطعیت و عزم و اراده انجام دهیم. او میداند بارسلونا باید برای تمام جام ها بجنگد.

به عنوان رئیس باشگاه باید منابع بارسلونا را بر هر چیزی مقدم بدانم. بارسلونا بالاتر از همه است. ژاوی بخشی از تاریخ طلایی ماست اما نیاز بود انگیزه جدیدی ایجاد کنیم.

من میخواهم از ژاوی به خاطر کارش تشکر کنم. او در زمان سختی هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و به جوانان فرصت داد. فصل گذشته آنطور که میخواستیم پیش نرفت. تصمیمی که گرفتیم آسان نبود.»

در ادامه هانسی فلیک گفت: 

«قبل از امضای قرارداد با لاپورتا شام خوردیم و پس از امضای قرارداد نیز رئیس پیامی به من داد و من از همان لحظه اول احساس کردم که این یک باشگاه باورنکردنی و بزرگ است.

می‌خواهم از لاماسیا تشکر کنم زیرا هر ثانیه که آنها را می بینم متوجه کیفیت آنها و تمرکزشان می شوم. بازیکنان جوانی داریم که 100 درصد تلاش خودشان را برای باشگاه می کنند و این نکته مهمی است.

ما خیلی با فرم قبلی بارسلونا و با ایده های یوهان کرایف فاصله داریم. ایده من این است که تیمی فعال داشته باشیم که بداند با توپ و بدون توپ چطور بازی کند. ابتکار عمل مهم است. ممکن است 4-2-3-1 و یا 4-4-2 بازی کنیم.

میخواهیم فوتبال خوب و فنی به نمایش بگذاریم تا مردم ببیند که ما همه چیز را برای این باشگاه میدهیم. از زمانی که سرمربی هافنهایم بودم به اینکه روزی مربی بارسلونا شوم فکر میکردم. آنها من را انتخاب کردند و برای من بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه ها و یا بزرگترین باشگاه تاریخ است.

من معتقدم که لالیگا رقابت مهمی است. هدف ما جنگیدن برای تمام جام ها است و به همین دلیل اینجا هستم. همه ی ما این باشگاه را دوست داریم و باید چند هفته دیگر به من فرصت دهید تا بتوانم پاسخ شما را بدهم.

موضوع مالی بسیار مهم است. ما از مرحله نجات باشگاه عبور کرده ایم و امروز بارسا میتواند درباره خرید بازیکنان مورد نظر خودش صحبت کند. این تا حدی به لطف صبوری و اعتماد هواداران است. ما آماده هر عملیاتی هستیم و تا چند روز دیگر خبرهای مثبتی اعلام میشود.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز