خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و نهم: سهم بالا برای پرسپولیس و نساجی

تیم منتخب هفته بیست و نهم: سهم بالا برای پرسپولیس و نساجی
کد خبر : ۱۴۸۷۳۴۴

پرسپولیس و نساجی بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته بیست و نهم دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و نتایج مختلفی در آن رقم خورد که تغییراتی در جدول لیگ برتر را شاهد بودیم. تیم منتخب هفته بیست و هشتم به شرح زیر است: 

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (گل گهر)

اخباری مقابل استقلال همه کار برای ثبت یک کلین شیت کرد و توپ‌های زیادی گرفت و تنها یک بار روی شوت سهمگین روزبه چشمی مغلوب شد. اگر او نبود شاید گل گهر یک شکست سنگین مقابل آبی‌های پایتخت تجربه کرده بود.

مدافع: روزبه چشمی (استقلال)

این هفته با تصمیم نکونام به خط دفاعی منتقل شده بود ولی در هر حال بهترین بازیکن تیمش در زمین بود که هم در وظایف دفاعی خوب عمل کرد و هم تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا استقلال همچنان در کورس قهرمانی باشد.

مدافع: سعید آقایی (نساجی)

در روز فوق العاده شاگردان الهامی بازیکن خوب در ترکیب این تیم زیاد است ولی آقایی را می‌توان به نمایندگی از خط دفاعی این تیم در جمع برترین‌های هفته قرارداد که هم در وظایف دفاعی خودش موفق بود و هم با یک پاس گل در ثبت برتری تیمش نقش ایفا کرد.

مدافع: امیرحسین جدی (ذوب آهن)

ذوبی‌ها روز خوبی مقابل صنعت نفت داشتند و با برتری در این بازی منجر به سقوط تیم آبادانی شدند. امیرحسین جدی یکی از پاس گل‌های تیمش را در این بازی داد و در مجموع از مدافعان خوب هفته بیست و نهم بود.

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (ذوب آهن)

هافبک دفاعی ذوب اهن با تجربه بالای خودش توانست این هفته به گاندوها کمک کند و علاوه بر پاس‌های خوبی که برای مهاجمان ارسال می‌کرد یک بار هم موفق به گلزنی شد و در برد این هفته تیمش نقش موثری ایفا کرد.

هافبک دفاعی: مسعود ریگی (پرسپولیس)

هافبک بی ادعا و کم سرو صدای پرسپولیس کلید بازی مقابل شمس آذر را با شوت دقیق و زیبای خودش باز کرد. اگر گل به موقع او نبود شاید کار پرسپولیس در ادامه گره می‌خورد و برای برتری مقابل حریف قزوینی به مشکل می‌خورد. ریگی در سایر دقایق بازی هم عملکرد کم اشتباهی داشت.

هافبک هجومی: اوستون اورونوف (پرسپولیس)

ستاره این روزهای پرسپولیس در بازی با شمس آذر هم توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند. او با فرصت طلبی از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و نخستین گل بازی را وارد دروازه کرد. 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

بعد از چند هفته یک روز خوب را در ترکیب پرسپولیس تجربه کرد و هوش بالا و تجربه او در ضربه ایستگاهی به کمک اشتباه فاحش گلر حریف گل سوم بازی با شمس آذر را رقم زد تا خیال پرسپولیس در ثاتیه‌های پایانی بازی راحت باشد.

مهاجم : جواد آقایی پور (استقلال خوزستان)

بعد از درخشش هفته قبل مقابل پرسپولیس این بار هم در قامت یک ستاره در ترکیب تیمش حاضر شد و دو بار موفق شد برابر مس رفسنجان گلزنی کند تا این تیم بازی باخته را به برد تبدیل کند. او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است

مهاجم: امیر ابراهیم‌زاده (تراکتور)

تعویض طلایی حمید مطهری بعد از به میدان آمدنش در نیمه دوم بازی با ملوان کاری کرد کارستان و یک تنه بازی را برای سرخپوشان تبریزی در آورد. او با یک گل و یک پاس گل از ستاره‌های هفته بیست و نهم بود.

مهاجم: محمدرضا آزادی (نساجی)

زدن دو گل در جریان برتری 5 گله مقابل هوادار کافی بود تا او یکی از نماینده‌های نساجی در تیم منتخب هفته باشد. آزادی از مهاجمان خوب فوتبال ایران است که نشان داده انتخابش برای تیم ملی بی دلیل نبوده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز