خبرگزاری کار ایران

پایان عصر یک استعداد: فوتبال را کنار بگذار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۸۵

جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، از کاسمیرو خواست که منچستریونایتد را در همین تابستان ترک کند.

به گزارش ایلنا، کاسمیرو ستاره رئال مادرید بود و با این تیم چندین قهرمانی اروپا را به دست آورد اما در باخت 4 بر صفر منچستریونایتد برابر کریستال پالاس مرزهای سقوط را درنوردید. او روی سه گل پالاس تا حدی مقصر بود و وقتی توپش را به دانیل مونوس لو داد و میشل اولیسه گل چهارم را به ثمر رساند، شاهکارش کامل شد.

جیمی کاراگر به اسکای اسپورتس گفت: «فکر می‌کنم کاسمیرو بعد از این بازی به عنوان یک بازیکن باتجربه باید بداند از حضورش در سطح اول فوتبال فقط سه بازی باقی مانده و بعد به لیگ امریکا یا سعودی برود. ایجنت و اطرافیانش هم باید این را به او بگویند، ما درباره یکی از بهترین‌های فوتبال مدرن صحبت می‌کنیم اما یک چیز را از زمان بازنشستگی‌ام از فوتبال خوب به خاطر دارم، اینکه فوتبال را کنار بگذار قبل از آنکه فوتبال کنارت بگذارد. او باید سطح اول فوتبال را کنار بگذارد.»

کاسمیرو پنج قهرمانی لیگ قهرمانان و سه قهرمانی لالیگا با رئال به دست آورد و در سال 2022 با قراردادی چهارساله به ارزش 70 میلیون پوند به منچستریونایتد رفت. او دو سال دیگر قرارداد دارد و گفته می‌شود در یونایتد بیشترین دستمزد را می‌گیرد اما مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس از او خواست قراردادش را فسخ کند و اجازه ندهد اعتبارش بیش از این از بین برود.

منچستریونایتد با این شکست به رکورد نامطلوبی رسید و برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر تعداد باخت‌هایش به 13 رسید، رکورد قبلی 12 باخت بود که در فصل 2014-2013 با مربیگری دیوید مویس و رایان گیگز و همچنین در فصل 2022-2021 با مربیگری اوله‌گونار سولشر و رالف رانگنیک بر جای گذاشته شد. باخت برابر پالاس که برای نخستین بار موفق به دبل مقابل یونایتد شد، سنگین‌ترین شکست این فصل شیاطین سرخ بود.

یونایتد سه بازی تا آخر فصل فرصت دارد برای اینکه بخشی از اعتبارش را به دست آورد، البته بازی بعدی با آرسنال مدعی قهرمانی خواهد بود. یونایتد در حال حاضر در رده هشتم است که بدترین رتبه این تیم در تاریخ لیگ برتر است، هفتمی فصل 2014-2013 فعلاً رکورددار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز