خبرگزاری کار ایران

حسرت جام به نیم قرن می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۱۲

تیم ملی ایران پای در مسابقاتی گذاشته که چند دهه است دستمان از موفقیت در آن کوتاه است.

به گزارش ایلنا، طی سال‌های اخیر فوتبال کشورمان با همه تلاش‌هایی که صورت گرفته، نتوانسته جایگاه واقعی خودش را حفظ کرده و نتایجی در حد نام کشورمان و بخصوص حمایت هواداران فوتبا ل کسب کند. قرار نیست بدهی همه این سال‌ها را قلعه‌نویی و تیمش پرداخت کند، اما واقعیت این است که فوتبال کشورمان بدهکار هوادارانش است. بدهکار کسانی که سال‌هاست در آرزوی جام هستند، سال‌هاست منتظر درخشش واقعی ستاره‌هایشان هستند و سال‌هاست به دنبال رسیدن به خواسته‌هایشان در فوتبال، پشت تیم ملی و بازیکنان آن بخصوص ستاره‌های تیم ملی ایستاده‌اند و حمایت کرده‌اند.

طی سال‌های اخیر آن چیزی که دلخوشی هواداران فوتبال بوده و هست، صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی بوده و غیر از این فوتبال کشورمان، چیزی را به هوادارانش هدیه نکرده است و این در حالی است که یقیناً توان و پتانسیل فوتبال کشورمان، خیلی بیشتر از اینها است و با کمی برنامه‌ریزی و هدایت خوب می‌توان به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کرد.

البته در این بین باید اقرار کرد نه تنها تیم ملی فوتبال کشورمان، بلکه بسیاری از بازیکنان ستاره نیز بدهکار هواداران واقعی فوتبال هستند؛ کسانی که در ناکامی و موفقیت، سرما و گرما، خوشی و ناخوشی کنار فوتبال بوده‌اند و همواره ستاره‌های تیم ملی را ستوده‌اند و از آنها حمایت کرده‌اند. ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، سامان قدوس، سردار آزمون و ... سال‌هاست که مورد حمایت مردم بوده و هستند و به نظر می‌رسد این روزها، روز همین ستاره‌ها است. این روزها، روزهایی است که ستاره‌های فوتبال کشورمان با درک درست از جایگاه فعلی‌شان می‌توانند پاسخ خوب و مناسبی به حمایت چندین ساله هواداران فوتبال بدهند.

به طور حتم بازیکنانی که از آنها نام برده شده و حتی بیشتر از این نام‌ها، سال‌هاست که برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده‌اند، اما در این سال‌ها آنطور که باید، پاسخ حمایت هواداران داده نشده است. با وجود اینکه بارها شاهد تلاش و فداکاری همه بازیکنان بخصوص ستاره‌های تیم ملی برای خوشحال کردن دل هواداران فوتبال بوده‌ایم، اما باید بپذیریم که این ستاره‌ها آنطور که باید و شاید، نتوانسته‌اند برای تیم ملی بدرخشند و دل مردم را شاد کنند.

دوباره باید گفت؛ حالا این فرصت وجود دارد که بازیکنانی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و خیلی از بهترین‌های فوتبال کشورمان، خودی نشان دهند و با کسب نتیجه خوب و مطلوب در جام ملت‌های آسیا، دل هواداران را شاد کنند و بخشی از دین خود را به فوتبال کشورمان ادا کنند. حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان افتخار بزرگی است که به طور حتم نصیب هر کسی نمی‌شود و اگر قرار باشد بازیکنان قدر این فرصت را بدانند، حالا بهترین زمان است.

قلعه‌نویی هم با همین ستاره‌ها می‌تواند راه را در جام ملت‌های آسیا پیدا کند و به مقصد برسد. این رقابت‌ها شروع شده و اگر قرار باشد انتظار مردم برای درخشش ستاره‌های تیم ملی برآورده شود، از بازی اول باید ستاره‌ها به فکر مردم و انتظارات‌شان باشند. شاید این رقابت‌ها، آخرین فرصت برای بسیاری از ستاره‌های فوتبال کشورمان باشد و به طور حتم تکرارشدنی نیست، پس منتظر نمایش خوب قلعه‌نویی و شاگردانش هستیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز