خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر
کد خبر : ۱۴۰۵۰۰۴

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام چند دیدار پیگیری شد و به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در روزهای مختلف به پایان رسید. برتری 4 گله تراکتور مقابل آلومینیوم و همچینن برد پرگل سپاهان در اصفهان مقابل صنعت نفت از نتایج شاخص دیدارهای امروز بود.

در تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند سیوهای خوبی از خوش به نمایش گذاشت و البته شهاب زاهدی هم با انجام یک بازی خوب توانست اولین گلزنی خودش را برای پرسپولیس انجام دهد و این دو نفر موثرترین بازیکنان پرسپولیس بودند که برتری تک گله مقابل گل گهر سیرجان را در آزادی و در روز جشن قهرمانی سوپرجام رقم زدند.

در تراکتور نفرات مختلفی مثل عارف آقاسی، عارف رستمی، سیامک نعمتی و مهدی شیری خوش درخشیدند و نفرات برتر تیم در این برد پر گل بودند. برای سپاهان هم آریا یوسفی، هافبک جوان این تیم در کنار عیسی آل کثیر که اولین دیدارش را برای سپاهان انجام می‌داد عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. آل کثیر توانست دو بار برای طلایی پوشان گلزنی کند.

در استقلال هم سعید مهری ستاره این تیم در مرکز خط میانی بود و بازی خوبی به نمایش گذاشت و گلی که مدافع مس به اشتباه وارد دروزاه تیم خودی کرد روی حرکت خوب مهری به ثمر رسید.

محمد جواد محمدی با زدن دو گل برای ذوب آهن در کنار سامان نریمان جهان در پیکان با گل 3 امتیازی دقیقه آخری نفرات خوب دیگر این هفته مسابقات بودند.

در نهایت میلاد باقری هم در ملوان به عنوان یک مدافع پیش تاخته تک گل تیمش را برابر نساجیِ آسیایی به ثمر رساند تا در جمع برترین‌های هفته قرار بگیرد.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

مدافعان: میلاد زکی‌پور (سپاهان)، عارف آقاسی (تراکتور)، میلاد باقری (ملوان)، مهدی شیری (تراکتور)

هافبک‌ها: سعید مهدی (استقلال)، سامان نریمان جهان (پیکان)، آریا یوسفی (سپاهان)

مهاجمان: شهاب زاهدی (پرسپولیس)، محمدجواد محمدی (ذوب آهن)، عیسی آل کثیر (سپاهان)

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز