خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتسال؛

ایران ۹-۴ گواتمالا/ گواتمالا شانس آورد دو رقمی نشد!

ایران ۹-۴ گواتمالا/ گواتمالا شانس آورد دو رقمی نشد!
کد خبر : ۱۵۳۱۸۶۲

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار دور مقدماتی جام جهانی در یک بازی هجومی دیگر موفق شد با نتیجه ۹ بر۴ از سد حریف بگذرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام جهانی فوتسال ازبکستان امروز از ساعت ۱۶ به مصاف گواتمالا رنک ۴۰ ام دنیا رفت و در نهایت با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری دست پیدا کرد. 

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار، سعید مومنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی را به عنوان نفرات شروع کننده بازی به زمین فرستاد. 

در حالیکه بازیکنان ایران بر روند بازی تسلط کامل داشتند و بارها تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفتند، این پاتریک روئیس بود گل اول بازی را برای گواتمالا روی یک حرکت تیمی به ثمر رساند. هنوز شادی گواتمالایی‌هایی تمام نشده بود که سعید احمدعباسی با یک چرخش و ضربه کوبنده گل تساوی را برای ایران به ثمر رساند.

بعد از این گل و بازی مطلقاً دفاعی گواتمالا، بازیکنان ایران دروازه حریف را به توپ بستند و روی پاس زیبای بهروز عظیمی این سالار آقاپور بود که با ضربه‌ای دقیق گل دوم را برای ایران به تور چسباند، سه دقیقه بعد حسین طیبی با ضربه‌ای دقیق ایران را به گل سوم رساند.

در حالیکه بازیکنان ایران برای زدن گل‌های بعدی حمله‌ور شده بودند پاتریک روئیس همه را غافلگیر کرد و گل دوم را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد از این گل با توجه به اتمام محدودیت خطای گواتمالا ایران صاحب ضربه پنالتی از نقطه دوم شد که سعید احمدعباسی این ضربه را هدر داد. این نیمه با حملات مکرر ایران و ضرباتی که به جای تور به سر و صورت بازیکنان حریف و تیر دروازه برخورد می‌کرد، پیش می‌رفت که ماروین ساندوال روی یک ضدحمله گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه 3-3 به رختکن بروند.

هنوز یک دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که سالار آقاپور با شوتی غیرقابل مهار گل چهارم ایران را زد. بهروز عظیمی روی شگرد همیشگی‌اش با شلیک پای چپ گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

گل ششم را سعید احمدعباسی روی همکاری خوب باقر محمدی دروازه‌بان و امیرحسین داودی زد و 

گل هفتم نتیجه پاس زیبای سالار آقاپور بود که مهدی کریمی با شلیک محکم آن را به تور دوخت.

ایران که در این نیمه تمام روزنه‌ها را به روی حریف بسته بود روی پاس سجاد یوسف‌خواه و ضربه تمام‌کننده حسین طیبی به گل هشتم دست یافت. این گل را ادگار سانتیزو پاسخ داد . سعید احمدعباسی در حالیکه گواتمالا بازی پاورپلی را در دستور کار قرار داده بود گل آخری این بازی را زد تا این مسابقه با نتیجه 9-4 به سود ایران به پایان برسد. 

ایران که در اولین بازی 7-1 ونزوئلا را شکست داده بود، روز پنجشنبه در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف فرانسه خواهد رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز