خبرگزاری کار ایران

نفس‌های آخر نقل و انتقالات تابستانی؛

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی؛ از بازیکن پیشنهادی گاریدو تا گزینه جذاب نکونام برای خط حمله!

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی؛ از بازیکن پیشنهادی گاریدو تا گزینه جذاب نکونام برای خط حمله!
کد خبر : ۱۵۳۱۳۹۸

در فاصله چند ساعت مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی ممکن است شاهد پیوستن بازیکنانی به تیم‌های لیگ برتری باشیم.

به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور آخرین روز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران به پایان می‌رسد و تقویم نقل و انتقالاتی لیگ برتر که از ۷ تیرماه آغاز شده بود، پس از اتفاقات عجیب و غریب و هیجان‌انگیز امروز به پایان می‌رسد.

این در حالی است که آخرین فعالیت‌های رسمی نقل و انتقالات محدود به خریدهای جدید نساجی یعنی الکساندر مرکل، منتظر محمد و محمد عیسی و همچین خرید مدافع آلمانی توسط مس رفسنجان می‌شود و سایر تیم‌های لیگ برتری از تب و تاب افتاده‌اند و لحظات پایانی نقل و انتقالات با چند شایعه حول استقلال و پرسپولیس سپری می‌شود. 

به هر حال فارغ از فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه‌ها، تنها چند ساعت تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و پس از این هر تیم فقط مجاز به خرید سه بازیکن آزاد خواهد بود.

به همین بهانه مروری بر عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی و‌ همچنین بررسی آخرین شایعات پیوستن چند بازیکن به تیم‌های مدعی داشته باشیم:

پرسپولیس

در حالی که تعداد خروجی‌ها به تعداد بازیکنان ملحق‌شده به این تیم می‌چربد اما بر خلاف تصورات پرسپولیس تا حدودی به خوبی از پسِ جایگزینی ستاره‌های جدا شده بر آمده و حتی در بعضی نقاط تقویت هم شده است.

سرخ‌ها که در ابتدای نقل و انتقالات با جدایی ۵ بازیکن کلیدی خود یعنی ترابی، بیرانوند، عبدالکریم حسن، اسماعیلی‌فر، نعمتی مواجه شدند، در ادامه بازیکنان شاخصی چون گندوز، ایوب العملود، محمدی، علیپور، مهری، لوکاس ژوائو و... را به تیم خود اضافه کردند و حالا در آخرین شایعات نقل و انتقالاتی گفته می‌شود گاریدو خواهان خرید یک بازیکن در پست وینگر راست است و چند گزینه نیز برای این منظور به باشگاه معرفی کرده و باید دید در نهایت پرسپولیس که اعلام کرده بود دیگر فعالیتی در بازار نخواهد داشت، خواسته گاریدو را برآورده خواهد کرد یا خیر.

استقلال

آبی‌پوشان در این پنجره موفق به جذب چندین بازیکن بزرگ شدند که مهم‌ترین آن‌ها رامین رضاییان از سپاهان بود که همین انتقال تا حد زیادی هیجان و جذابیت این پنجره را بالا برد.

گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، کوشکی، فلاح، اسلامی و زکی‌پور بازیکنان مهم دیگری بودند که به این تیم اضافه شدند و نکونام با اسکواد با کیفیتی روانه مسابقات شد.‌

جداشده‌های این تیم از جمله حامدی‌فر و بابایی، سلمانی و میرزایی و.. طبق میل کادرفنی این تیم بود و فقط صالح حردانی مدافع راست سابق این تیم ترجیح داد علیرغم پیشنهاد برای تمدید، تیم دیگری را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کند.‌

در مورد آخرین فعالیت این تیم هم گفته می‌شود باشگاه استقلال با مهاجم تیم ملی قرقیزستان به توافق نهایی رسیده و از آن جایی که لیست این تیم جایی ندارد، قرار است امشب پس از خروج یک بازیکن از لیست، قرارداد این بازیکن منعقد شود.‌

سپاهان

طلایی‌پوشان در این پنجره رویه جالبی را در پیش گرفتند و پس از جدایی باتجربه‌ها، بازیکنان جوانی را جایگزین کردند. 

رضاییان، مغانلو، نورافکن، احمدزاده، حسین‌نژاد و زکی‌پور و.. بازیکنان شاخصی بودند که در این پنجره به تیم دیگری پیوستند و بازیکنان جوان دیگری از جمله لیموچی، محبی، حزباوی، گودرزی، آقایی‌پور، حردانی و هنانوف و.. به این تیم پیوستند. همچنین کامارا و انزونزی دو بازیکن شاخص فرانسوی برای تقویت خط هافبک و حمله به جمع طلایی‌پوشان ملحق شدند. 

با ثبت قرارداد بازیکن‌های جدید سپاهان در چند روز گذشته، پرونده نقل و انتقالات این تیم به طور کلی بسته شد.

تراکتور

بخش اعظمی از نقل و انتقالات تراکتور در این پنجره به جذب ستاره‌های فصل گذشته پرسپولیس محدود شد و علاوه بر بیرانوند، ترابی، اسماعیلی‌فر و عبدی که مستقیم از پرسپولیس به این تیم پیوستند، اشترکالی، پوستونسکی و چیکالشی خریدهای خارجی این تیم بودند. 

تراکتور و اسکوچیچ‌ که هم اکنون برای بازی با الوکره در قطر به سر می‌برند، قصد اضافه کردن بازیکنی به جمع خود ندارند.

حال باید دید آیا بازیکنان جدیدی در این فاصله کم باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات به تیمی ملحق می‌شوند یا قرار است تیم‌ها فعالیت خود را در بازار بازیکنان آزاد ادامه دهند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز