خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌ها 2023؛ تداوم ناکامی ایتالیا/ دومین برد متوالی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۶۷۱

تیم ملی والیبال آمریکا با شکست ایتالیا به دومین برد متوالی خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها دست یافت تا ناکامی نماینده سرزمین چکمه‌پوشان ادامه یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان که از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده است، امروز (جمعه 19 خرداد) با شش دیدار در شهرهای اوتاوا و ناگویا پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه تیم ملی آمریکا موفق به شکست سه بر صفر ایتالیا شد تا به دومین برد متوالی خود دست یابد و در صدر جدول مسابقات قرار گیرد. این نتیجه به معنی تداوم ناکامی ایتالیا است و این تیم در جایگاه شانزدهم باقی ماند.

در دومین مسابقه امروز تیم‌های برزیل و آرژانتین از منطقه آمریکای جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند که پرافتخارترین تیم والیبال جهان موفق به شکست سه بر دو آرژانتین شد.

تیم ملی والیبال فرانسه قهرمان المپیک 2020 توکیو نیز در سومین دیدار امروز موفق به شکست سه بر یک چین شد و نخستین برد خود در لیگ ملت‌ها 2023 را جشن گرفت.

چینی‌ها فردا برابر ملی‌پوشان ایران صف‌آرایی خواهند کرد که این دیدار ساعت 10:10 دقیقه فردا (شنبه 20 خرداد) آغاز می‌شود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران امروز ابتدا در یکی از سالن‌های فرعی گایشی‌هال حدود یک ساعت و نیم تمرین توپی را پشت سر خواهند گذاشت و در ادامه یک ساعت تمرین وزنه انجام می‌دهند.

برنامه سه دیدار دیگر روز چهارم هفته نخست لیگ ملت‌ها (جمعه 19 خرداد) نیز به قرار زیر است:

لهستان – بلغارستان ساعت 10:40 در ناگویا

ژاپن – صربستان ساعت 14:10 در ناگویا

هلند – آلمان ساعت 18:30 در اوتاوا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز