خبرگزاری کار ایران

کاراگر: لیورپول باید 200 تا 250 میلیون پوند در تابستان خرج کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۲۲

پیشکسوت لیورپول خواستار تجارت "سهمگین" نقل و انتقالات در آنفیلد شد.

به گزارش ایلنا، جیمی کاراگر می‌گوید لیورپول باید از جایی منابع سرمایه‌گذاری بیشتری پیدا کند، زیرا یورگن کلوپ می‌خواهد 200 تا 250 میلیون پوند در تابستان خرج کند.

مالکان فعلی قرمزها، گروه ورزشی فِن وِی، درها را برای آغاز مذاکرات احتمالی درخصوص فروش باشگاه باز کرده‌اند یا بتوانند حامی مالی بزرگی پیدا کنند تا از پس مخارج هنگفت برآیند.

کاراگر معتقد است که اگر لیورپول بخواهد در رقابت‌های داخلی و اروپایی یک تیم قدرتمند باقی بماند، ضروری است که بودجه بیشتری در مرسی ساید هزینه شود.

مدافع سابق قرمزها به اسکای اسپورت گفت: «جالب است که فروش باشد یا سرمایه گذاری؛ فکر می‌کنم شکی نیست که یورگن کلوپ به مالکان لیورپول گفته است که برای هزینه کردن در تابستان به 200 تا 250 میلیون پوند نیاز دارم.

این رقم هنگفت به نظر می‌رسد اما این چیزی است که منچستریونایتد و چلسی تابستان گذشته خرج کردند. بنابراین این ارقامی است که لیورپول با آن‌ها رقابت می‌کند.

فکر می‌کنم احتمالاً یک بار در دوران یورگن کلوپ، لیورپول واقعاً به دنبال این اتفاق در بازار نقل و انتقالات بوده، فکر می‌کنم درست بعد از اولین بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها بازیکنان زیادی خریدند.

فکر می کنم که اکنون به آن نیاز دارند، فکر می کنم ما در مورد آن نوع سرمایه گذاری صحبت می‌کنیم. فکر نمی‌کنم مالکان باشگاه در حال حاضر آن بودجه را داشته باشند و به همین دلیل است که آن‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری برای کمک هستند.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز