خبرگزاری کار ایران

وضعیت عجیب نیمکت سه‌شیرها در آستانه جام جهانی؛

توماس توخل سرمربی انگلیس می‌شود؟

توماس توخل سرمربی انگلیس می‌شود؟
کد خبر : ۱۲۸۶۶۳۰

توماس توخل می‌خواهد جایگزین گرت ساوت‌گیت به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس شود.

به گزارش ایلنا، توماس توخل با وجود اینکه به دلیل مشکل ویزا مجبور به بازگشت به آلمان شده بود، پس از جام جهانی علاقه‌مند به جانشینی گرت ساوتگیت به عنوان سرمربی انگلیس است.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی تلگراف، ساوتگیت هفته گذشته اصرار داشت که پس از قرعه کشی بازی‌های گروهی، در حال برنامه ریزی برای هدایت انگلیس در رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 است.

اما هنوز شک و تردیدهایی در مورد آینده ساوت‌گیت پس از جام جهانی انگلیس وجود دارد و این سرکربف 52 ساله اعتراف کرد که عملکرد ضعیف در قطر می‌تواند او را مجبور به جدایی کند.

باید دید آیا اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال جانشینی برای ساوتگیت در خارج از کشور است یا خیر، اما توخل برای هر رویکردی آماده است و همچنین مائوریسیو پوچتینو برای آخرین بازی انگلیس قبل از جام جهانی - تساوی 3-3 با آلمان - در ورزشگاه ومبلی حضور داشت.

هم توخل، که به عنوان سرمربی چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و هم پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، قبلاً با تعدادی از بازیکنان انگلیس کار کرده‌اند و در فوتبال انگلیس بسیار مورد احترام هستند.

نه توخل و نه پوچتینو برای تیم انگلیس بازی نکرده‌اند و هیچ تماسی با اتحادیه فوتبال انگلیس یا هیچ کس دیگری در مورد یک جای خالی احتمالی در صورت خروج ساوتگیت آغاز نشده است.

توخل در حال حاضر بیکار است و پس از اخراج ماه گذشته از چلسی در تعطیلات به سر می برد و این مرد آلمانی آماده می‌شود تا پیش از پایان سال به کشورش بازگردد.

تلگراف ابتدا گزارش داد که توخل پس از اخراجش از چلسی در بلاتکلیفی ویزای پس از برگزیت رها شده، زیرا می‌ترسید پس از 90 روز از اخراجش انگلیس را ترک کند.

مشخص است که او هنوز وضعیت معلومی ندارد که دقیقا چه مدت می‌تواند در انگلیس بماند و بنابراین برنامه‌هایی برای ترک کشور و بازگشت به آلمان تا پایان سال انجام داده است.

توخل در نزدیکی کمپ تمرینی کوبهام چلسی زندگی می‌کرده و دخترانش به مدرسه در سوری(Surrey) می‌رفتند.

علیرغم آمادگی برای ترک کشور، توخل همچنان علاقه مند به از سرگیری دوران مربیگری خود در انگلیس است، که باعث می‌شود وی ویزای جدید دریافت کند و برای کار در تیم ملی آماده باشد.

توخل قبلاً رویکردهای مربوط به دو شغل باشگاهی در انگلیس و یک شغل در اسپانیا را رد کرده زیرا او گزینه‌های خود را بررسی می‌کند و منتظر فرصت مناسب است.

ساوتگیت به مدت 6 سال هدایت انگلیس را برعهده داشته و این تیم را به نیمه نهایی آخرین جام جهانی و فینال مسابقات قهرمانی اروپا رساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز