خبرگزاری کار ایران

"زمین‌های خوب برای تیم‌های شهرستانی است"

کنایه فرهاد مجیدی به گل گهر و امیر قلعه نویی

کنایه فرهاد مجیدی به گل گهر و امیر قلعه نویی
کد خبر : ۱۲۱۴۶۱۱

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری در مورد بازی مقابل پیکان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران اظهار داشت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنم این را بگویم که در باشگاه ما کمتر اتفاق افتاده، بیشتر باشگاه ها دنبال این هستند که بازیکنان صاحب نام را به تیم شان بیاورند ولی مجموعه پیکان باید به آنها تبریک بگویم که با یک سری بازیکن جوان شروع کرده اند و به آقای حسینی هم تبریک می گویم که نتایج خوبی هم کسب کرده اند. تیم بسیار خوبی هستند و در بازی جام حذفی هم بسیار ما را اذیت کردند. فردا بازی بسیار سختی داریم، نه تنها فردا، فکر می کنم این 7 بازی آینده همگی سخت خواهد بود و باید تمام توانمان را بگذاریم که بتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا زمین تمرین تیمش مساعد است یا خیر گفت: جا دارد از بازیکنانم بابت دریافت بهترین مربی سال تشکر کنم و همینطور همکارانم که خیلی به من کمک کردند و از همه آنها ممنونم. وضعیت چمن تمرین استقلال به هر جهت یک چیزی بوده که قبل از شروع فصل باید به فکر آن می بودند ولی متاسفانه این کار را نکردند. شاید باورتان نشود من از زمانی که آقای آجورلو تشریف‌ آوردند 10 زمین را دیدیم، زمین هایی که برای تمرین مساعد باشند نیاز به بازسازی دارند. ما این زمان را نداشتیم.

او ادامه داد: مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعا خنده دار است. این همه زمین دیدیم، دو سه زمین خوب پیدا کردیم، تیم های شهرستانی در آن تمرین می کنند. یعنی تیم های شهرستانی که در شهر خودشان دو استادیوم دارند در تهران تمرین می کنند و تیم پایتخت یک زمین تمرین ندارد. واقعا خنده دار است. باورم نمیشود که اجازه می دهند در تهران تمرین کنند. حق تیم های تهرانی خورده می شود. ما کلا دو سه زمین خوب پیدا کردیم که تیم های شهرستانی و صنعتی با اجاره بالا گرفتند و الان زمین انقلاب یک مقدار شرایطش بهتر شده است که دیروز دیدیم. به امید خدا اگر به آن رسیدگی کنند شاید به آنجا برویم ولی زمین آرارات اصلا مناسب نیست و من شرمنده بازیکنانم هستم که واقعا به اصطلاح خودمان غر نزدند ولی با تمام توان تمرین کردند و باشگاه هم تمام تلاشش را می کند ولی زمین ها نیاز به بازسازی دارند و برای فصل بعد فکر نمی کنم که مشکلی داشته باشیم. من واقعاً نمی‌دانم چگونه تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند. مثل این است که ما در سیرجان تمرین کنیم. یعنی اصلا خنده دار است. دو زمین خوب هم هست که تیم‌های شهرستانی متاسفانه آن‌ها را گرفته‌اند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که از میان رکورد شکست ناپذیری استقلال و پیکان، در بازی فردا کدام یک شکسته خواهد شد، گفت: ببینید واقعیت این است که من به این مساله فکر نمی کنم. به حفظ رکورد فکر نمی کنم. تیم پیکان با یکسری بازیکن جوان شروع کرده و مجددا به مجموعه پیکان تبریک می گویم که مهمترین فاکتور این تیم دوندگی است. بازی سختی داریم ولی با توجه به شرایط جدول و اینکه در کورس قهرمانی هستیم مسلما برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد و امیدواریم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا از بازگشت احتمالی مرادمند به استقلال باخبر است یا خیر، گفت: باشگاه با ما صحبت هایی کرده اما دقیق نمی دانم که این اتفاق خواهد افتاد یا خیر ولی با توجه به شرایطی که داشته فکر می کنم بتواند به تیم ملحق شود و منتظرم که ببینم چه پیش می آید.

سرمربی استقلال همینطور درمورد قرعه ایران در جام جهانی قطر هم گفت: با توجه به قرعه ای که داریم برای اولین بار تیم ایران از گروهش صعود می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز