خبرگزاری کار ایران

حسن اشجاری در نقش متخصص صعود

حسن اشجاری در نقش متخصص صعود
کد خبر : ۱۲۱۲۶۴۸

مدافع شمالی اسبق استقلال و سپاهان عملکرد موفقی را در مربیگری نیز دنبال می‌کند و دومین صعودش را نیز تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، حسن اشجاری، مربی جوان فوتبال ایران که در رده‌ها و سطوح مختلف فوتبال در چند سالی که از شروع سرمربی‌گری‌اش می‌گذرد موفق شده نتایج قابل قبولی کسب کند و نوید پیدایش یک سرمربی موفق و خوش آتیه را به فوتبال ایران بدهد. 

اشجاری این فصل موفق شد چوکای تالش که فصل قبل به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود را به لیگ یک برگرداند و این اولین باری نبود که وی با تیمی از یک سطح مسابقات به سطح بالاتری صعود می‌کند. 

اوج درخشش او پیش از در اختیار گرفتن هدایت چوکا مربوط می‌شود به زمانی که هدایت شهرداری آستارا را بر عهده داشت و این تیم به نوعی با هدایت او در فوتبال ایران شناخته شد. اشجاری با شهرداری در لیگ استانی حضور داشت و از این سطح از فوتبال به لیگ دسته سوم صعود کرده و به ترتیب با هدایت اشجاری به دسته دوم و دسته اول رسیده تا چند سال پس از حضور در لیگ استانی، بازی در لیگ یک را تجربه کنند. 

شهرداری فومن هم دیگر تیمی بود که اشجاری در آن فعالیت داشته و با هدایت او از مرحله سه رقابت‌های لیگ دسته دوم به مرحله دو رسید و پس از آن از هدایت این تیم کنار رفت و با جدایی اشجاری نتایج این تیم افت محسوسی داشت. 

حالا باید دید اشجاری فصل آینده همچنان در چوکا باقی میماند و برای صعود این تیم به لیگ برتر تلاش خواهد کرد یا تصمیم دیگری برای آینده دارد. با این حال کارنامه این سرمربی جوان در چند سال حضور در عرصه مربیگری پر از نتایج خوب است و به نوعی متخصص صعود لقب گرفته است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز