خبرگزاری کار ایران

کریستیانو رونالدو 37 ساله شد: مشکلات فعلی و اهداف آینده

کریستیانو رونالدو 37 ساله شد: مشکلات فعلی و اهداف آینده
کد خبر : ۱۱۹۲۶۶۵

اسطوره باشگاه رئال مادرید کم کم شاهد محدودیت‌هایی که بدنش برای او ایجاد می‌کند، می‌شود.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو روز شنبه تولد 37 سالگی خود را جشن گرفت اما با توجه به شکست منچستریونایتد در جام حذفی مقابل میدلزبورو در روز جمعه، ستاره پرتغالی نمی‌تواند در خوشحال‌ترین حالت روحی قرار گیرد.

بازگشت رونالدو به اولدترافورد به عنوان حرکتی اعلام شد که می‌تواند تیم را دوباره به مدعی تبدیل کند، اما تا به امروز اثر حضور او به عنوان یک بازیکن بزرگ نتوانسته تاثیر فراوانی داشته باشد.

چیزی که ما دیدیم بازگشت رونالدو به لیگی است که در آن فیزیک بدنی ویژگی اصلی مورد نیاز است و بدن او دیگر به این اندازه آمادگی نمی‌رسد. رونالدو دیگر تفاوت‌آفرین نیست، علی‌رغم تعداد گل‌هایی که در این فصل به ثمر رسانده، او نمی‌تواند به روش‌هایی که خیلی‌ها پس از بازگشتش انتظار داشتند به تیم کمک کند.

با این حال، هنوز تعدادی رکورد انفرادی وجود دارد که این بازیکن می‌تواند آنها را بشکند، که به طور قابل توجهی به او انگیزه می‌‌دهد:

* فهرست افتخارات فردی او شامل پنج جایزه توپ طلا، پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی داخلی در انگلیس، اسپانیا و ایتالیاست و او همچنین بهترین گلزن ملی در تمام دوران است.

* رونالدو تنها به هشت گل دیگر نیاز دارد تا به 100 مرتبه گلزنی در لیگ برتر برسد، که او را به اولین بازیکن تاریخ تبدیل می کند که در هر دو لیگ برتر و لالیگا 100 گل زده است.

* مسن ترین بازیکنی که در لیگ برتر هت تریک کرده است، تدی شرینگهام با 37 سال سن و 146 روز است، بنابراین رونالدو در صورت ماندن در اولدترافورد برای یک فصل دیگر می تواند این رکورد را بشکند.

منچستریونایتد یک میلیون مایل تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد اما اگر رونالدو به طور معجزه آسایی بتواند تیم را به یک پیروزی غیرمنتظره در اروپا در این فصل هدایت کند، به اولین بازیکنی تبدیل می‌شود که 6 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با ظاهر فعلی کسب کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز