خبرگزاری کار ایران

الاغبری: منشا عملکرد درخشانی داشته/ برانکو مربی بزرگی است

الاغبری: منشا عملکرد درخشانی داشته/ برانکو مربی بزرگی است
کد خبر : ۱۱۸۰۵۵۸

بازیکن مس رفسنجان گفت: برانکو را قلبا دوست دارم و برایش احترام زیادی قائل هستم، دوستدارم با او کار کنم چراکه برانکو مربی بزرگی است.

زاهر الاغبری بازیکن مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره شکست تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود و عملکرد تیم ما عالی بود، تیم ما مانند همیشه بازی خوبی را توانست به نمایش بگذارد. ما هر بازی برای کسب 3 امتیاز وارد میدان می‌شویم. اشتباهاتی در بازی وجود داشت امیدوارم رفته رفته شرایط تیم بهتر شود. درکل کیفیت بازی قابل قبول بود ما دوست داشتیم پیروز میدان شویم اما متاسفانه نشد. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

وینگر عمانی مس رفسنجان درباره تجربه کار با محمد ربیعی بیان کرد: کار با ایشان لذت بخش است. مربی بزرگ، باتجربه و همچنین با علم و دانشی است و نتایج خیلی خوبی را تاکنون توانسته کسب کند. فکر می‌کنم جایگاه پنجم برای تیم مس رفسنجان در سال دوم حضور در لیگ برتر نشان دهنده عملکرد خوب آقای ربیعی بوده چراکه تیم را توانستند به خوبی و پله پله به بالای جدول نزدیک کنند. مطمئنا درادامه فصل هم نتایج خیلی خوبی کسب خوهند کرد.

او در واکنش به عملکرد مس رفسنجان در بازی های اخیر گفت: عملکرد خوبی را داشته و قطعا در هر بازی باکیفیت تر و بهتر ظاهر خواهد شد. در نیم فصل دوم کار سخت تر خواهد شد اما مطمئنم تیم ما به نتایج بهتر و امتیازات بیشتری دست پیدا می‌کند.

بازیکن تیم ملی عمان در واکنش به عملکرد و تجربه ‌کار با برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: از نظر من ایشان یک مربی خاص است. قلبا او را دوست دارم و برایشان احترام زیادی قائل هستم، دوستدارم با او کار کنم چراکه برانکو مربی بزرگی است.

بازیکن مس رفسنجان درباره عملکرد  گادوین منشا گفت: منش بازیکن خیلی خوبی است و عملکرد درخشانی هم داشه او به گلزنی از نقطه پنالتی شهرت دارد و قابل تحسین است.

او در واکنش به بازی بعد تیمش مقابل پیکان گفت: همانطور که می‌دانید همه تیم ها برای کسب امتیاز و پیروزی وارد زمین بازی می‌شوند. ماهم در هر بازی به امید کسب امتیاز و پیروزی وارد میدان می‌شویم، برای کسب امتیاز مقابل تیم پیکان به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز