خبرگزاری کار ایران

راموس: مقابل رئال مادرید تا پای جان برای پاری سن ژرمن می‌جنگم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۷۴

بازیکن باسابقه اسپانیایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت، به این معنی که سرخیو راموس با تیمی که سال گذشته کاپیتانش بود، روبرو خواهد شد، اما اعتراف کرد که تمام تلاش خود را برای تیم فرانسوی خواهد کرد.

مدافع اسپانیایی مدعی شد که ترجیح می‌دهد مقابل تیم دیگری در مرحله حذفی بازی کند، اما تاکید کرد که کاملاً روی کمک به پاری سن ژرمن برای صعود به دور بعدی متمرکز است.

راموس در نشست خبری گفت: "وقتی وارد هواپیما شدم، حریفمان منچستریونایتد بود، تیمی که من آن را دوست داشتم و بعد معلوم شد که قرعه کشی معتبر نبوده است. ترجیح می دادم آن دوئل [مقابل رئال مادرید] را انجام ندهم، اما بازگشت به [استادیوم سانتیاگو] برنابئو مایه خوشحالی است. به دلیل COVID-19 نتوانستم با هواداران خداحافظی کنم. سرنوشت دمدمی مزاج است. من دوست داشتم تیم دیگری با ما (PSG) روبرو شود. شما می دانید که من چه علاقه و عشقی به رئال دارم.

او ادامه داد: حالا نوبت من است که از پاری سن ژرمن دفاع کنم و هر کاری که ممکن است انجام خواهم داد تا [به آنها کمک کنم] در این بازی به دور بعدی برسند. آنها تیمی هستند که با من قمار کردند. من تا پای جان برای پاری سن ژرمن می‌جنگم."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز