خبرگزاری کار ایران

هافبک پیکان: لیگ تازه شروع شده، هنوز کار خاصی نکرده‌ایم

هافبک پیکان: لیگ تازه شروع شده، هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
کد خبر : ۱۱۵۳۷۶۵

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: همه مجموعه پیکان کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و یکدل هستیم تا نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.

به گزارش ایلنا، محمد جواد آزاده در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره پیروزی این تیم مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد:خداراشکر که توانستیم از میدان سخت تبریز با دست پر خارج شویم و 3 امتیاز حساس را بگیریم. از این نتایج خوشحالیم اما بازی های قبل را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روبه جلو است. باید با تمرکز بالا و تلاش زیاد کارمان را انجام بدهیم و برای موفقیت تیم گام برداریم.

او درباره گل زیبایی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، تاکید کرد:گل اسماعیل بابایی که از گل من خیلی زیباتر بود.  در صحنه گل خودم ابتدا خواستم توپ را کنترل کنم اما دیدم دروازه بان حریف از دروازه فاصله گرفته و به همین خاطر سرضرب زدم که خوشبختانه گل شد.همه ما به دنبال موفقیت پیکان هستیم و برای این منظور تلاش می کنیم. گل من هم حاصل زحمات کل تیم بود و خوشحالم که گامی در راستای موفقیت تیم برداشتم.

هافبک جوان پیکان با اشاره به بازی با ذوب آهن در هفته پیش رو خاطرنشان کرد: قطعا کار سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت. آنها تیم قدرتمندی هستند و از کادرفنی خوبی سود می برند. در مسابقات لیگ برتر هر بازی حکم یک فینال را دارد و اگر یک لحظه غفلت کنید، همه چیز از بین می رود. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه بدهیم و انشاالله با برد از زمین خارج شویم. 

آزاده درباره شانس صدرنشینی پیکان در صورت برد مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: این اتفاق خیلی خوبی است اما ما اصلا به این چیزها فکر نمی کنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و اصلا نگاه نمی کنیم که کجای جدول ایستاده ایم. تمام هدفمان در حال حاضر برد مقابل ذوب آهن است و برای این کار نیاز به تلاش و تمرکز بیشتر نسبت به گذشته داریم.

وی درباره تمجیدها از پیکان در شروع لیگ گفت: خیلی ها به ما محبت داشتند اما واقعیت این است که هنوز کاری نکردیم. تازه در شروع مسابقات هستیم و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی رقم زده ایم. اصلا به این مسائل فکر نمی کنیم و تلاشمان براین است که بدون توجه به حواشی و اتفاقات در هر بازی بهترین عملکرد را از خود نشان بدهیم.

آزاده در پایان گفت:جا دارد از زحمات مدیریت و کادرفنی و پشتیبانی باشگاه تشکر کنم. همه مجموعه پیکان کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و یکدل هستیم تا نتایج خوبمان را ادامه بدهیم. انشاالله بدشانسی هم نیاوریم و به چیزی که می خواهیم برسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز