خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: پرسپولیس لیاقت صدرنشین بودن را دارد / امروز خواستیم بازیکنان احتیاط کنند

پورموسوی: پرسپولیس لیاقت صدرنشین بودن را دارد / امروز خواستیم بازیکنان احتیاط کنند
کد خبر : ۱۰۴۸۱۸۹

سرمربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از مسابقه با پرسپولیس حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص بازی این تیم برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار گفت: به مردم آبادان تبریک می‌گویم که چنین بازیکنان باغیرتی را در اختیار دارند. درحالی تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو است بازیکنان برای شادی دل مردم آبادان همچنان می‌جنگند و حتی یک لحظه به مشکلات فکر نمی‌کنند. 

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در مقابل پرسپولیس قهرمان  و نایب قهرمان آسیا، در مقابل تیمی که در 6 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده است توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و امتیاز کسب کنیم. پرسپولیس فنی ترین تیم ایران است و نشان داده لایق آن است که صدرنشین لیگ باشد. خلق موقعیت در این بازی در مقابل چنین تیمی کار سختی است که بازیکنان ما توانستند این کار را انجام دهند. اگر ما در ضربات آخر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. اجازه ندادیم پرسپولیس همان بازی همیشگی خود را ارائه دهد و این تیم چشم به ضد حملات و پرتاب اوت داشت. 

سرمربی صنعت نفت در خصوص اظهارات یحیی گل محمدی که گفته بود کیفیت بد زمین مانع شد تا پرسپولیس بازی خود را انجام دهد، گفت: قبول دارم باد بازیکنان دو تیم را اذیت کرد. ما با بچه ها صحبت کردیم و همه مشکلات را به خوبی درک کردند و بخاطر مردم خوب آبادان جانانه جنگیدند و ما اهل اعتصاب و کودتا نیستیم. تا روزی که در اینجا باشیم با شجاعت خواهیم جنگید.

او در پاسخ به این سوال که چرا کیفیت بازی تیمش در نیمه اول پایین بود، اظهار کرد: احتیاط شرط عقل است. اول باید این تیم را محک می زدیم. اگر مقابل سپاهان بعد از دقیقه ۸۰ مدیریت می‌کردیم، تک امتیاز را می‌گرفتیم. امروز خواستیم بازیکنان احتیاط کنند.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه فشار زیادی روی خط دفاعی تیمش وارد شد اما بهترین عملکرد را داشتند گفت: فشاری که آمد روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی بود. یک بار خط حمله پرسپولیس از خط هافبک ما عبور نکرد. در صورتی که ما دو بار صاحب موقعیت از عمق دفاع پرسپولیس شدیم. آن‌ها از عمق دفاع ما موقعیتی خلق نکردند. از نوع حرکت مهاجمان می‌توان بازی را ارزیابی کرد. آن‌ها فقط در پرتاب و ضربات ایستگاهی خطرساز بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز