خبرگزاری کار ایران

در ۲ ماهه نخست سال‌جاری؛

۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط انتقال گاز استان همدان برداشت شده است

 ۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط انتقال گاز استان همدان برداشت شده است
کد خبر : ۱۴۹۸۱۳۳

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در طول ۲ ماهه نخست سال‌جاری ۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط انتقال گاز استان همدان برداشت شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید الهیاری اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در استان همدان گازرسانی شد که این تعداد معادل ۲۷ درصد کل تعداد مشترکان در این حوزه را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به وجود چهار هزار و ۴۳۰ مشترک واحد صنعتی در سطح استان همدان، افزود: از این تعداد ۴۹ مشترک سی‌ان‌جی و چهار مشترک مربوط به نیروگاه است.

این مسوول، گازرسانی به واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: در این دولت ۹۳۸ واحد گازرسانی شد که نزدیک به ۲۷ درصد مشترکان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد: تا پیش از دولت شهید رییسی سه هزارو ۴۰۰ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند.

وی تصریح کرد: بیشتر مشترکان گاز در بخش صنعت با تعداد هزار و ۶۶۲ مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

الهیاری یادآور شد: بعداز شهرستان بهار، شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان، کبودرآهنگ، نهاوند، رزن، درگزین، اسدآباد و فامنین به ترتیب بیشترین مشترک و خدمات گازرسانی را در حوزه صنعت دارند.

برداشت ۶۷۰ میلیون مترمکعبی گاز از خطوط انتقال گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در طول ۲ ماهه نخست سال‌جاری ۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط انتقال گاز استان همدان برداشت شده است.

الهیاری همچنین گفت: در ۲ ماه ابتدایی سال گذشته ۷۳۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز برداشت شده بود که در مدت مشابه سال‌جاری این عدد به ۶۷۰ میلیون مترمکعب رسید و کاهش ۹ درصد را به دنبال داشته است.

وی برداشت گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز استان در فروردین سال‌جاری را به میزان ۳۷۹ میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: این میزان برداشت نسبت به اردیبهشت بیشتر بوده که باتوجه به سردی و برودت هوا افزایش مصرف را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ ماه بیش از یک هزار و ۵۰۰ مشترک گاز به تعداد مشترکان استان افزوده شد که بیشترین مشترک مربوط به شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند بوده است.

الهیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۸۵ هزار مشترک در استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه، یک دوره اردوی راهیان پیشرفت با موضوع معرفی دستاوردها و تجهیزات گاز طبیعی برای جمعی از جامعه فرهنگی همدان برگزار شد.

الهیاری اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت، جمعی از معلمان و فرهنگیان همدانی در قالب اردوی راهیان پیشرفت از دستاوردها و تجهیزات گاز استان همدان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو که به همت روابط عمومی و پایگاه بسیج المهدی(عج) شرکت گاز استان همدان و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران برگزار شد، جمعی از معلمان و جامعه فرهنگی از تاسیسات صنعت نفت و گاز از جمله ایستگاه سی.جی.اس همدان، انبار مرکزی پخش فرآورده‌های نفتی و ایستگاه تقویت فشار فامنین بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: اردوی راهیان پیشرفت گامی اساسی و مؤثر در راستای جهاد تبیین است که با معرفی دستاوردها و خدمات نظام اسلامی به اقشار مختلف جامعه در چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز