خبرگزاری کار ایران

کیش تاک فرصتی برای آینده پژوهی کیش برمحور هوش مصنوعی

کیش تاک فرصتی برای آینده پژوهی کیش برمحور هوش مصنوعی
کد خبر : ۱۵۴۳۷۶۹

همایش بزرگ کیش تاک با هدف آینده پژوهی کسب و کارها در عصر هوش مصنوعی از 26 مهر در کیش آغاز می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست خبری همایش کیش تاک با حضور سرپرست معاونت گردشگری و سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان، مدیران گردشگری، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با هدف معرفی این رویداد و هم اندیشی در جهت ارتقاء دستاوردها برگزار شد.

در این نشست مهدی ذوقی تاکید کرد: در برگزاری رویدادها به دنبال حل مسائل گردشگری جزیره کیش هستیم و هر رویدادی حتی برگزاری همایش ها چنانچه منتج به حل مشکلات کیش نشود امکان ادامه و برگزاری در ادوار بعدی را نخواهند داشت. بودجه گردشگری کیش تنها صرف راهکارهای اجرایی می شود که حل مشکلات وتوسعه گردشگری کیش را به همراه داشته باشد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: رویکرد ما گردشگری اقتصاد محور است لذا هر رویدادی که خروجی مناسبی برای جزیره و مردم نداشته باشد حذف خواهد شد .

وی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم همدلی، همکاری و همراهی خوبی در بخش خصوصی درحوزه گردشگری اتفاق افتاده است و این سه شاخصه اضلاع مثلث موفقیت در گردشگری جزیره کیش است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست از رسانه‌ها به عنوان کلید موفقیت جزیره در میزبانی از رویدادها یاد کرد و افزود: همدلی همه جانبه برای خدمت به کیش ایجاد شده و این روند باید در مسیر رشد گردشگری و اقتصادی جزیره کیش ادامه داشته باشد.

سید ابراهیم هاشم ورزی با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها گفت: رسانه‌ها از سویی با انعکاس رویدادها نقش محوری دارند و از طرفی با نگاه موشکافانه می توانند تحلیلگران نقاط ضعف و قوت رویدادها درجزیره کیش باشند. 

وی با استقبال از نقدهای سازنده رسانه ها تصریح کرد: رسانه‌های کیش، نقش زیادی در تصویر سازی از کیش دارند و می توانند به سیاستگذاری ها و رفع مشکلات کیش کمک کنند. 

دبیر برگزاری این رویداد نیز با اشاره به توسعه گردشگری بر محور فضای دیجیتال و هوش مصنوعی گفت: در دنیای پررقابت گردشگری امروز اگر دانش خود را به روز نکنیم نمی توانیم وارد فضای رقابتی شویم.

کتایون اجتهادی هدف از برگزاری این رویداد را آشنایی شهروندان و فعالان تجاری و گردشگری کیش برای توسعه کسب و کارها بر محور هوش مصنوعی عنوان کرد و گفت: همایش بزرگ گردشگری هوشمند با عنوان کیش تاک 26 و27 مهرماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و عمومی علاقمندان می توانند به صورت رایگان در این همایش وپنل های تخصصی آن حضور یابند.

دبیر برگزاری این رویداد در پایان با بیان اینکه در همایش بزرگ علمی و آموزشی کیش تاک با موضوع آینده پژوهی کسب وکارها در عصر هوش مصنوعی اساتید برتر وفعالان موفق حوزه های گردشگری کشور حضور دارند افزود: سرفصل های در نظر گرفته شده برای این همایش بزرگ شامل انقلاب صنعتی پنجم، راه اندازی و ️توسعه کسب و کار، چالش های منابع انسانی و نقش آموزش در توسعه سرمایه انسانی، تحول دیجیتال، خلاقیت و نوآوری و مدیریت استراتژی است .

گفتنی است کارگاه های تخصصی نیز در حاشیه این همایش با موضوعاتی مانند هوش مصنوعی و موانع آن، مسیر گردشگری هوشمند، الزامات شهر هوشمند، آینده پژوهی هوش مصنوعی، تحول در پلتفرم های گردشگری، اکوتوریسم و توسعه پایدار، گردشگری نجوم و پلنفرم های گردشگری سلامت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز