خبرگزاری کار ایران

مشوق های سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب معلمان کارآمد

مشوق های سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب معلمان کارآمد
کد خبر : ۱۵۲۹۳۶۸

در پی فراخوان برای جذب معلمان و دبیران کارآمد و خلاق، 60 معلم از سراسر کشور برای تدریس در جزیره کیش اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش درنشست خبری با رسانه های گروهی گفت: به دنبال جذب معلمان کارآمد در مدارس جزیره کیش هستیم و برای حمایت از فرهنگیان، کمک هزینه تامین مسکن معلمان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ قابل توجهی از سوی هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش برای تحقق این مهم افزود: مصاحبه با معلمان و دبیران مقاطع مختلف که از اقصی نقاط ایران از طریق فراخوان برای همکاری در جزیره ابراز تمایل کردند؛ از شنبه 24 شهریور آغاز می شود.

فاطمیان پور ادامه داد: کمک هزینه مسکن با ارزیابی های انجام شده از سوی کارشناسان درون و برون سازمانی و آموزش و پرورش، با تکیه بر ساز و کارهای علمی به آنان اختصاص می یابد.

فاطمیان‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یکی از مهمترین دغدغه های کیشوندان و شاخصه های شهروندی را سطح کیفت ارائه خدمات آموزشی عنوان و خاطر نشان کرد: این سازمان در سال گذشته بودجه خوبی صرف بازسازی و نوسازی مدارس کرد و حال درصدد است کمبود معلمان خود را با افزایش کمک هزینه های مسکن رفع کند.

وی با اشاره به عدم تغییر کمک هزینه مسکن معلمان و فرهنگیان جزیره در ده سال گذشته افزود: اختصاص کمک هزینه مسکن علی السویه نخواهد بود و فرهنگیان توانمند بر اساس آن که در چه سطحی از ارزیابی قرار بگیرند؛ از این کمک برخوردار خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تبدیل آموزش و پرورش جزیره کیش به الگوی آموزشی در کشور به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های این سازمان به شمار می رود که این امر با حمایت های وزارت آموزش و پرورش محقق می شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز