خبرگزاری کار ایران

تعمیر و احیاء بیش از ۱۰۰ سیستم سرمایشی اماکن فرهنگی منطقه آزاد اروند

تعمیر و احیاء بیش از ۱۰۰ سیستم سرمایشی اماکن فرهنگی منطقه آزاد اروند
کد خبر : ۱۵۱۲۷۷۶

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از تعمیر و سرویس بالغ بر یکصد سیستم سرمایشی اماکن فرهنگی شهرهای آبادان و خرمشهر در قالب طرح اوقات فراغت، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «ضیاء جعفری» مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای این سازمان، بیان کرد: در منطقه آزاد اروند بیش از دو هزار نفر دانش‌آموز در سامانه اوقات فراغت ثبت نام کردند که این موضوع، نیازمند احیاء سالن‌های ورزشی و پایگاه‌هاى علمی آموزشی بود.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند با هدف ارائه خدمات بهتر در فصل گرما به دانش آموزان منطقه و افزایش کیفیت طرح اوقات فراغت، اقدام به تعمیر و سرویس بیش از یکصد سیستم سرمایشی پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر نمود، گفت: با مشارکت ادارات آمورش و پرورش دو شهرستان، ۹ پایگاه در منطقه آزاد اروند مشمول این طرح شدند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منقه آزاد اروند، با اشاره به پایگاه هاى اوقات فراغت مشمول این طرح، یادآور شد: کانون آزادگان، کوثر، دارالقرآن ۱۴ معصوم، دارالقرآن مهدی (عج)، مرکز پویش و دبستان پروین اعتصامی، از جمله پایگاه فرهنگی در شهر آبادان و کانون فرهنگی حورا، مجتمع ورزشی آزادی و مجتمع ورزشی شهیدی، پایگاه‌های فرهنگی خرمشهر در طرح تعمیر و سرویس سیستم‌های سرمایشی بودند.

جعفری با تأکید بر اینکه این اقدامات با هدف افزایش کیفیت و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند امیدوار است با این اقدامات بتواند به شکل مؤثری بر هدفمندسازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اهتمام ورزد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: همچنین با عنایت به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در رشد و پیشرفت فکری و روحی، افزایش انگیزه جهت کشف استعدادها و پرورش علایق در زمینه ورزش، هنر، موسیقی و… همچنین نقش مهم آن در دوری دانش آموزان از فضای مجازی و استفاده بیش از حد از تلفن همراه، طرح غنی سازی اوقات فراغت در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز