خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور: بستر سرمایه گذاری در مناطق آزاد فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۷۳۳

وزیر کشور گفت: بستر سرمایه گذاری برای خارجی ها و ایرانی هایی که خارج از کشور سرمایه گذاری کرده اند در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران فراهم است.

احمد وحیدی در آئین اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور با شعار تیم ملی اقتصاد بین الملل ایران گفت: ایران ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد و مناطق آزاد و ویژه در خط اول جبهه اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه شما فعالان مناطق آزاد، پرچمدااران بخش بزرگی از اقتصاد جمهوری اسلامی هستید بیان داشت:  مناطق آزاد و ویژه نقش تعیین کننده در اقتصاد را داشته و بر این اساس می توانند در تحقق شعار سال نقش ویژه ایفا نمایند.

وزیر کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اظهارداشت:  مناطق آزاد و ویژه جزو ارکان اقتصاد مقاومتی هستند.

وحیدی خواستار هدفگذاری،‌ تبیین نقشه راه و تدوین یک برنامه کاملا مشخص  برای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد و گفت: در سال های اخیر اقدامات  خوبی در مناطق شکل گرفته و باید بصورت هدفمند، موضوع محور و با برنامه تداوم یابد.

وحیدی در بیان نقش سرمایه گذاری در رشد اقتصادی گفت:‌ هرمنطقه چه آزاد و چه ویژه اقتصادی باید بصورت هدفمند،‌با سنجش ظرفیت ها باید نسبت به جذب سرمایه اقدام کند.

وی در پایان خواستار رفع مشکل تداخل مدیریتی و مدیریت واحد در مناطق آزاد شد.

وزیرکشور: بستر سرمایه گذاری در مناطق آزاد فراهم استوزیرکشور: بستر سرمایه گذاری در مناطق آزاد فراهم است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز