خبرگزاری کار ایران

مشکلات کیش حاصل توسعه نامتوازن خدمات بود

مشکلات کیش حاصل توسعه نامتوازن خدمات بود
کد خبر : ۱۲۱۷۸۴۴

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: مشکلات کیش حاصل توسعه نامتوازن خدمات و عدم مدیریت درست در برخی از حوزه ها بود.

به گزارش ایلنا،‌ رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،‌ گفت: همواره همزمان با نوروز جزیره کیش رونق نسبی‌ای را تجربه می‌کند که در دوسال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیتها جزیره کیش در تعطیلی نسبی به سر می‌برد، ‌بنابراین وقفه‌ای در رونق نوروزی در کیش پیش آمد که خوشبختانه در نوروز امسال به دلیل کاهش محدودیتهای کرونایی جمعیت زیادی به جزیره کیش وارد شدند.

وی درخصوص میزان رضایت بازاریان در کیش نیز گفت: به لحاظ کمی شاهد حضور گردشگران زیادی بودیم اما متاسفانه به لحاظ کیفی به دلیل مسائلی که در زیرساختها و در ارائه خدمات وجود داشت با مشکل مواجه شدیم و به این دلیل بود که توسعه متوازن در همه حوزه‌ها نداشتیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش تاکید کرد: با مشکلات پیش آمده،‌ برخی از مسافرانی که در نوروز امسال به جزیره وارد شدند آن را مناسب خود نمی‌دیدند و به همین دلیل تصمیم به تغییر مسیر گرفتند که از جزیره خارج شوند و به دلیل محدودیت شناوران در جابه جایی نیز با مشکل مواجه شدند و وقوع طوفان دریا و تعطیلی مسیرها نیز بر این موضوع شدت بخشید. نیاز است که مخاطب واقعی و مسافران و گردشگرانی که به کیش وارد می‌شوند غربالگری شوند تا بتوان به این ترتیب میزان و کیفیت مسافران وارد شده را مدیریت نمود تا به دنبال آن از وقوع چنین مشکلاتی پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: با این وجود خرسند و شکر گزار خدا هستیم که پس از دو سال وقفه‌ای که در گردشگری و تفریح و ورود مسافر به جزیره به وجود آمد امسال شاهد یک رونق نسبی در همه سطوح بودیم و از این بابت از مسئولان تشکر و قدردانی داریم.

سادات نجفی درخصوص مشکلات کمبود آب و برق در جزیره نیز گفت: در کیش مشکل کمبود برق نداشتیم و برای تابستان قبل از شروع شدن فصل گرما و افزایش مصرف برق نیز یک نیروگاه جدید درحال اضافه شدن است و با نصب آن مشکلی در برق نخواهیم داشت. اما مشکل کمبود آب به دلیل مصرف بی‌رویه و تعداد زیاد گردشگران بود. به دلیل اینکه درکیش انتقال آب توسط لوله کشی تحت فشار نیست بنابراین آب در ساعاتی که مخازن پر هستند وجود دارد و در سایر زمانها تا پر شدن مخازن مشکل تامین آب وجود دارد. این چالشهایی است که مسئولان درحال پیگیری آن هستند و با حل شدن آن مشکلی در تامین آب و برق نخواهیم داشت.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش با بیان اینکه جزیره کیش متعلق به افراد خاصی نیست و همه هموطنان باید از آن استفاده کنند،‌گفت: اما باتوجه به گران بودن هزینه تمام شده سفر به جزیره کیش نیاز است که گردشگران قبل از سفر، این موارد را درنظر بگیرند تا به دلیل قیمتهای بالای هتلها و مناطق قابل سکونت با مشکلاتی در اسکان و حداقل رفاه عمومی در جزیره مواجه نشوند.

وی درخصوص ادامه دار شدن سفرها به جزیره کیش نیز گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاهها و آغاز ماه مبارک رمضان امسال زودتر از سالهای گذشته کیش خلوت شده است و این مورد را نیز میتوان یکی از دلایل هجمه در خروج مسافران در کیش نام برد. اما درکل گردشگران همچنان به جزیره وارد می‌شوند و ما میزبان آنها هستیم و امیدواریم در ماههای آتی برنامه‌های رویداد محور داشته باشیم تا بتوانیم در ایام تابستان به خوبی میزبان گردشگران و مسافران باشیم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز