ثبت بیش از ۹هزار تماس در سامانه ۰۹۶۶۹
در این مدت ۱۱۴ مورد شکایت در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده که شامل ۳۷ مورد شکایت از هتل ها و۳۷ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، ۷مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، ۳ مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، ۱۵ مورد از سایر موارد، ۱۰ مورد از جاذبه های گردشگری، ۳ مورد از هتل آپارتمان های بوده است.
ایلنا: از ۲۶ اسفند ۹۲ تا ۸ فروردین ۹۳،۹هزار و ۳۱۱تماس در رابطه با اطلاع رسانی، پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است.
به گزارش ایلنا، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۶۹، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با ۳هزار و ۳۵۰مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.
همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با ۲ هزار و ۳۶۶ مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و ۱۲۰مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با ۹۷۱ مورد، سایر موارد با ۲۷۷مورد و صدور اسناد ۲۳۷ مورد، اماکن اقامتی با ۷۴۹ مورد، اماکن پذیرایی با ۵۵مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با ۵۰ مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.
بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور ۱۱۴ مورد شکایت در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده که شامل ۳۷ مورد شکایت از هتل ها و۳۷ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، ۷مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، ۳ مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، ۱۵ مورد از سایر موارد، ۱۰ مورد از جاذبه های گردشگری، ۳ مورد از هتل آپارتمان های بوده است.
همچنین ۵ پیشنهاد در رابطه با اماکن اقامتی، ۱ مورد برای اماکن پذیرایی، ۴ مورد برای جاذبه ها و ۶ مورد برای سایر موارد در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است.