خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سلماس:

بخش حمل و نقل درون شهری در شأن جمهوری اسلامی نیست

کد خبر : ۱۴۲۰۲۹

کجای دنیا پایتخت را انتقال دادند؟ ما باید جوری برنامه‌ریزی کنیم تا آلودگی را از شهرها خارج کنیم لذا از دوستان خواهش می کنم که به اضافه کردن عبارت " توسعه حمل و نقل عمومی شهری و احداثتونل مشترک تأسیسات شهری " رأی موافق دهید.

نماینده مردم سلماس تاکید کرد: در حال حاضر در بخش حمل و نقل درون شهری بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی وضعیت به گونه‌ای است که در شأن جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر آقایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه ۹۳ کل کشور ضمن ارائه پیشنهاد اضافه کردن عبارت " توسعه حمل و نقل عمومی شهری و احداثتونل مشترک تأسیسات شهری " بعد از عبارت " صنعت و معدن و خدمات " در بند ه تبصره ۵ اظهار داشت: اضافه کردن بخش حمل و نقل به جهت اینکه یک ضرورتی برای توسعه تمام زیربخش‌ها محسوب می شود به این بند ضروری است.

وی ادامه داد: اگر حمل و نقل نباشد قطعا توسعه‌ای صورت نخواهد گرفت؛ بنابراین در بند ه تبصره ۵،۱۰ درصد از منابع خدمات توسعه ملی که به بخش صنعت و معدن اختصاص می‌یابد بخش حمل و نقل را نیز در نظر گفته‌ایم.

نماینده مردم سلماس در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در بخش حمل و نقل درون شهری بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی وضعیت به گونه‌ای است که در شأن جمهوری اسلامی نیست، گفت: ما تا کی می خواهیم به این وضعیت ادامه دهیم و هیچ کمکی برای حمل و نقل عمومی صورت ندهیم.

آقایی با اشاره به بحثانتقال پایتخت، گفت: کجای دنیا پایتخت را انتقال دادند؟ ما باید جوری برنامه‌ریزی کنیم تا آلودگی را از شهرها خارج کنیم لذا از دوستان خواهش می کنم که به اضافه کردن عبارت " توسعه حمل و نقل عمومی شهری و احداثتونل مشترک تأسیسات شهری " رأی موافق دهید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز