خبرگزاری کار ایران

انتقاد دبیر اجرایی خانه کارگر از صدا و سیمای مازندران؛

رسانه ملی در گرامیداشت هفته کارگر؛ انتظارات را برآورده نکرد

رسانه ملی در گرامیداشت هفته کارگر؛ انتظارات را برآورده نکرد
کد خبر : ۹۰۸۹۷۹

دبیراجرایی خانه کارگر تشکیلات مازندران گفت: صداوسیمای استان در هفته کاروکارگر؛ انتظارات جامعه کارگری را در پوشش اخبار و گزارش های مرتبط با این ایام برآورده نکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی درگفت وگویی ضمن قدردانی از دبیرکل خانه کارگر و تمامی اعضای ستاد هفته بزرگداشت کارگر برای برگزاری مراسمات متمرکز و گرامیداشت این هفته گفت: گرامیداشت هفته کارگر؛ پاسداشت جامعه شریف کارگری و تجلیل از زحمات انسانهای شریف و بزرگواری است که برای اعتلای صنعت و اقتصاد کشور جان فشانی می کنند.

این فعال کارگری از خدمات و زحمات مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران و اداره کل تامین اجتماعی و تمامی کسانی که برای بزرگداشت هفته کارگر در استان تلاش کردند؛ قدردانی و از همراهی استاندار با برنامه های این هفته و برگزاری نشست ویژه با تشکل های کارگری و صنوف تقدیر کرد.

دریابیگی ضمن تشریح نحوه شکل گیری تشکیلات خانه کارگر و نقش این تشکیلات در پیگیری حقوق جامعه کارگری در طول سال های گذشته گفت: این تشکیلات برخاسته از بطن جامعه کارگری است و هیچ گونه وابستگی حزبی و جناحی نداشته و ندارد و به عنوان یک نهاد غیردولتی صرفاً امورات صنفی کارگران را پیگیری می کند.

دریابیگی از تصمیمات شورای عالی کار در مورد دستمزد 99 انتقاد کرده و گفت: رییس جمهوری محترم  و وزیرتعاون و کاردر بحث افزایش منطقی دستمزد کارگران قول مساعد داده بودند و امروز نگران هستیم که سربازان جبهه های خودکفایی واستقلال کشور انگیزه های لازم را برای تلاش بیشتر نداشته باشند.

او در پایان گفت: انتظار داشتیم صدا و سیمای مرکز مازندران مشارکت خوبی در گرامیداشت هفته کارگرداشته و نقش و جایگاه کارگران درسال جهش تولید را برای افکار عمومی تبیین کند.

وی گفت: جامعه کارگری نجیب و شریف است و مظلومیت کارگران قابل وصف نیست ؛ رسانه ملی بیش از این ها می تواند منعکس کننده این مظلومیت ها باشد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز