معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران:
مدیریت پویا در بازدیدهای دوره ای مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد
مدیریت پویا مهمترین مسئله ای است که به صورت ویژه در بازدید از مدارس و ادارات مورد بررسی قرار می گیرد.
سرپرست نخستین مرحله بازدید دوره ای از ادارات آموزش و پرورش مازندران گفت: مدیریت پویا در بازدیدهای دوره ای مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سرپرست نخستین مرحله بازدید دوره ای از ادارات آموزش و پرورش مازندران گفت: مدیریت پویا در بازدیدهای دوره ای مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.
اسفندیار نظری، با اشاره به آغاز بازدیدهای دوره ای در آموزش و پرورش استان در نخستین بازدید اظهار داشت: مدیریت پویا مهمترین مسئله ای است که به صورت ویژه در بازدید از مدارس و ادارات مورد بررسی قرار می گیرد.
وی، در گفتگو با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: هفته گذشته ۲۰مدرسه آمل مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.
معاون متوسطه، تصریح کرد: هدایت و راهنمایی در ابعاد مختلف آموزش و پرورش از منظر ساختاری و مالی مورد نظر است و با بررسی مدیریت مناسب تلاش می شود تا با رویکرد تغییر نگرش در برنامه ریزی های آموزش و پرورش فرهنگ آموزش تروریج شود.
نظری افزود: با مهندسی مجدد همدلی و همراهی بیشتری در ساختار آموزش و پرورش بایستی به وقوع بپیوندد تا بستر مناسب برای مدیریت مناسب فراهم شود.
وی تصریح کرد: اگر در افق ۱۴۰۴ به دنبال تربیت دانش آموزان خلاق و نقاد هستیم شاخص های توسعه در آموزش و پرورش با تفکر می بایست همراه شود.
نظری، توسعه رفتارهای عقلانی در آموزش و پرورش را خواستار شد و خاطر نشان کرد: از ویژگی های جوامع پیشرفته رفتار های عقلانی توام با برخورد عقلانی است.