خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

حقوق کم، تورم بالا؛ این یعنی مرگ تدریجی کارگران

حقوق کم، تورم بالا؛ این یعنی مرگ تدریجی کارگران
کد خبر : ۱۱۷۰۸۱۳

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به مشکلات معیشتی جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: دستمزد دریافتی کارگران کم‌تر از نیمی از هزینه هایشان را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نصرالله دریابیگی چهارشنبه شب در سی و سومین گردهمایی سرپرستان و روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در ساری، به نقش کارگران در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد، گفت: کارگران قلب تپنده جامعه هستند.

 وی با تاکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر جامعه از وظایف اصلی ما تلقی می‌شود، افزود: همه ما بدهکار نظام هستیم به برکت همین کارگران عزت پیدا کردیم بنابراین تکریم کارگران از وظایف ما محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران تاکید کرد که جامعه کارگری بازی سیاسی و خط و جناح نمی‌شناسد و هرکس با این دیگاه به کارگر نگاه کند، منفور می‌شود.

وی به مشکلات معیشتی جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: دستمزد دریافتی کارگران کم‌تر از نیمی از هزینه‌هایشان را پوشش می‌دهد.

به اعتقاد دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران حمایت از این قشر زحمتکش جامعه تنها شعاری بیش نیست، خواستار حمایت از کارگران شد.حمایتی که عدالت اجتماعی و رفع تبعیض را به همراه داشته باشد.

دریابیگی گفت: حقوق 4 میلیونی و افزایش تورم یعنی مرگ تدریجی کارگران. اما با این وجود کارگران همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و وحدت خود را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه کارگران به عنوان بازوان محرک جامعه نقش بسزایی در رشد و بالندگی کشور ایفا می کنند ، تصریح کرد: همان گونه که کارگران به کار و تولید مشغولند به همان مقدار نیز نیازمند حمایت های قانونی و رسیدگی به وضعیتشان هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: کارگران از قشر پایین و متوسط جامعه در شرایطی روزگار سپری می کنند که نیاز به امنیت شغلی، تامین و معیشت و حق بیمه دارند، تحقق آن مستلزم نگاه ویژه مسئولان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز