خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ماهان الکترونیک اعتماد، نماینده رسمی لوازم خانگی زانتی در ایران:

از رضایت‌مندی مردم در نمایشگاه هامکس 1402 احساس غرور می‌کنیم/ راه‌اندازی خط تولید زانتی در کشور از سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۴۲

مدیرعامل شرکت ماهان الکترونیک اعتماد، نماینده رسمی تهویه مطبوع و لوازم خانگی زانتی در ایران، از ابراز رضایت‌مندی مردم و مشتریان این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی هامکس 1402 خبر داد و گفت: از بازتاب مناسب در این رویداد که با رضایت‌مندی مشتریان‌مان همراه بود، احساس غرور می‌کنیم و تلاش ما این است که با عرضه محصولات با کیفیت در صنعت لوازم خانگی کشور، همچنان در ردیف برندهای محبوب و منتخب باشیم.

امیر شفقت، در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی هامکس 1402 در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: حدود 5 سال از فعالیت برند زانتی در داخل ایران می‌گذرد و این نشان تجاری در کشور ثبت شده است. محصولات ما به صورت رسمی و انحصاری از مبادی گمرکی با رعایت تمامی الزامات قانونی کالا، وارد می‌شود و دفتر اصلی در دبی مستقر است.

وی با تاکید بر کیفیت محصولات زانتی، تصریح کرد: با تحقیقیات میدانی که انجام داده‌ایم؛ خوشبختانه جزو برندهای محبوب و منتخب مردم هستیم. این باعث افتخار مااست که در اولویت لیست خرید مصرف‌کنندگان لوازم خانگی قرار داریم.

شفقت با اشاره به نخستین حضور زانتی در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران، گفت:  اولین حضور ما در نمایشگاه هامکس، با موفقیت و استقبال خوب مشتریان و مخاطبان همراه بود که انگیزه مضاعفی را برای‌مان ایجاد کرد، به همین دلیل برای جلب اعتماد بیش‌تر مردم عزیز احساس وظیفه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ماهان الکترونیک اعتماد، از راه‌اندازی خط تولید لوازم خانگی زانتی در کشور خبر داد و افزود: در سال آینده اولین خط تولید را در انواع و اقسام گروه محصولات خانگی راه‌اندازی خواهیم کرد.

شفقت ادامه داد: به این ترتیب، جای خالی برخی از محصولات لوازم خانگی زانتی را که مورد درخواست مصرف‌کنندگان است، با تولید و همچنین خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی‌تر از قبل، پر خواهیم کرد.

از رضایت‌مندی مردم در نمایشگاه هامکس 1402 احساس غرور می‌کنیم/ راه‌اندازی خط تولید زانتی در کشور از سال آینده

به گفته وی، زانتی قصد دارد پس از راه‌اندازی خط تولید، با عرضه محصولات باکیفیت و قیمت‌های متعادل، بازار رقابتی قدرتمندی را در حوزه صنعت لوازم خانگی کشور ایجاد کند تا هم رضایت وافر مصرف‌کنندگان را به دست آورد و هم سهم بزرگ‌تری از این بازار را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در این مسیر، اهداف حاکمیتی در بخش کلان اقتصادی مبنی بر رشد تولید و افزایش اشغالزایی نیز مورد نظر مااست. برنامه‌های صادراتی را پس از تولید محصولات و تداوم آن اجرا خواهیم کرد.

مصاحبه و تنظیم: مولود غلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز