خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان؛

آزادگان طلایه‌داران صبر و مقاومت هستند

آزادگان طلایه‌داران صبر و مقاومت هستند
کد خبر : ۱۹۴۳۵۱

دستگاه‌های اجرایی باید در راستای پاسداشت مقام آزادگان شاغل بکوشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۲۶ مرداد هر سال یادآور رشادت‌های دلیرمردان عرصه ایثار است، گفت: آزادگان طلایه داران صبر و مقاومت هستند و جوانان باید با افکار و اندیشه‌های آنان بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، سید سعید شاهرخی در جلسه سالروز ورود آزادگان در خرم‎آباد اظهار داشت: آزادگان با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی و امام(ره) امت شدند.

وی با تأکید بر ضرورت پاسداشت مقام آزادگان، گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست هر چه در توان دارند در راستای پاسداشت مقام آزادگان شاغل و همه آزادگان استان تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۲۶ مرداد هر سال یادآور رشادت‌های دلیرمردان عرصه ایثار است، گفت: آزادگان طلایه داران صبر و مقاومت هستند و جوانان باید با افکار و اندیشه‌های آنان بیشتر آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای پاسداشت مقام آزادگان شاغل بکوشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین شهرداری‎‌ها وظیفه دارند در این هفته تمام شهر را آذین‎بندی بندند و سراسر شهر را با تبلیغات درست و بنر‌ها اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ مرداد هر سال یادآور رشادت‌های دلیرمردان عرصه ایثار است، افزود: آزادگان طلایه داران صبر و مقاومت هستند و جوانان باید با افکار و اندیشه‌های آنان بیشتر آشنا شوند.

وی اظهار داشت: آزادگان کتاب جامعی از خاطرات دوران جنگ تحمیلی و ایام اسارت هستند و باید وجود آن‌ها برای بازسازی و انتشار وقایع جنگ برای انتقال به نسل جوان کشور بهترین استفاده را برد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار لرستان تاکید کرد: هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان انجام شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز