خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

پلیس عمود و ستون امنیت کشور است

پلیس عمود و ستون امنیت کشور است
کد خبر : ۱۵۳۹۷۷۱

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پلیس عمود و ستون امنیت کشور است، گفت: هیچ کار و فعالیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره بدون امنیت امکان پذیر نیست و این مهم توسط شما جان برکفان برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» روز دوشنبه شانزدهم مهر ماه در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی لرستان با وی به مناسبت هفته انتظامی، اظهار داشت: تجلیی زحمات شما کارکنان زحمتکش انتظامی ساعت‌ها وقت می‌خواهد که به آن پرداخته شود. 

وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی در خصوص معیشت کارکنان انجام شده است، افزود: اما کافی نیست و می‌بایست بیش از پیش این موضوع مد نظر قرار گیرد که کارکنان انتظامی مشکلاتی از لحاظ مسکن و معیشت نداشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر که توسط پلیس انجام می‌شود، گفت: در این خصوص کارهای زیادی توسط کارکنان انتظامی انجام می‌گیرد اما دیگر دستگاه هم می‌بایست همکاری بیشتری در نگهداری آنان داشته باشند. 

امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به بحث برخورد شدید با اراذل و اوباش، هنجارشکنان، مزاحمین، سارقان و غیره توسط پلیس اشاره و تصریح کرد: در این خصوص پلیس تلاش‌های زیادی کرده است و جای تقدیر و تشکر دارد. 

حجت الاسلام شاهرخی به بحث اعتقادی و ایمانی کارکنان پرداخت و گفت: در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است ولی جای کارهای بیشتری دارد، خاطر نشان کرد: آیه‌ای که روی لباس شما کارکنان انتظامی نقش بسته است به معنی این است که با عدالت و قسد با شهروندان و ارباب رجوع برخورد کنید، زیرا خداوند متعال به کارهای شما نظارت دارد و شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. 

وی با توصیه به کارکنان انتظامی که یک موقعه‌ای کینه و نفرت باعث نشود که شما از عدالت خارج شوید، یا خدای نکرده تعصبات قومی و قبیله‌ای یا دلبستگی‌ها شما را از انجام وظیفه و عدالت دور کندف شما برای خشنودی خداوند متعال و به خاطر مردم انجام وظیفه کنید. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه پلیس برخلاف بیشتر ادارات و سازمان‌ها در منظر و دید مردم است و در تمام شب و روز، سال و در همه حال بین مردم است و همه مردم وظیفه شما را مشاهده می‌کنند، افزود: کار شما رودر رو با افراد محترم و افراد متخلف و هنجارشکن است، پس همانطوری که تا آلان الحمدالله در این زمینه موفق بوده ا ید، از این به بعد هم انشالله موفق خواهید شد. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پلیس خدمتگزار با اقتدار انجام وظیفه می‌کند و پلیس در تراز جمهوری اسلامی را از دیگر پلیس‌های جهان مجزا است، گفت: پلیس جمهوری اسلامی با همه پلیس‌های جهان فرق دارد و پلیس ما پلیس اسلامی و با عطوفت و با رافت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز