جلسه مدیران کل ثبت و احوال و پست لرستان برای خدمات مطلوب به مردم برگزار شد
نشست مشترک مدیران کل ثبت واحوال وپست لرستان به منظور تسهیل و تسریع در مورد خدمات ارائه شده ثبت احوال در پست و همچنین در خصوص چگونگی انجام کار کارت ملی هوشمند برگزار شد.
نشست مشترک مدیران کل ثبت واحوال وپست لرستان به منظور تسهیل و تسریع در مورد خدمات ارائه شده ثبت احوال در پست و همچنین در خصوص چگونگی انجام کار کارت ملی هوشمند برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار شد مدیر کل ثبت احوال، معاونین و روابط عمومی اداره کل ثبت واحوال حضور داشتند و به منظور تسهیل و تسریع در مورد خدمات ارائه شده ثبت احوال در پست و همچنین در خصوص چگونگی انجام کار کارت ملی هوشمند بحثو تبادل نظر انجام گرفت.
ابتدا در زمینه فعالیت مشترک هر دو دستگاه مدیرکل پست استان بیان داشتند که ارائه کارهای مشترک باعثایجاد انسجام - همدلی و عواطف بیشتری بین کارکنان دو اداره بهوجود آورده است.
بیرانوند در ادامه افزود: اداره پست بر اساس هدف ذاتی یک دستگاه خدماتی میباشد که در صدد است تا بتواند مسائل و مشکلات عموم را مرتفع نماید وبا قراردادهای که بین دو اداره منعقد شده خروجی کار و بهروری آن بسیار موثر بوده به گونهای که توضیح حدود ۸۰ هزار شناسنامه - کارت ملی و سایر خدمات ثبت احوال توسط این اداره از ابتدای سال تا کنون انجام گرفته که این خود در طرح تکریم ارباب رجوع - کاهش هزینهها - کاهش ترددهای اضافی و خیلی مسائل دیگر مفید میباشد.
سپس مدیرکل ثبت احوال ضمن قدردانی از زحماتی که اداره پست در این زمینه متقبل شدند تعامل و همکاری دو دستگاه اداری را خوب دانست.
وی وابراز رضایت داشت و افزودند که تعامل وهمکاری در جهت رفع مشکلات مردم بسار حائز اهمیت است و با این همدلی که بین ثبت احوال و پست وجود دارد امید است که بتوانیم تکریم مردم را فراهم نماییم همانطور که عزم همه مسؤلین نظام ارائه خدمات به مردم است.
در ادامه میر دریکوندی گفت: که کار مشترک پست و ثبت احوال بهره وری در کمیت - کیفیت و ارائه خدمات به مردم بوده و خواهد بود.
و در پایان جلسه مدیر کل وسایر مسؤلین حاضر در جلسه از باجههای توضیح شناسنامه - کارت ملی در اداره پست بازید نمودند.