خبرگزاری کار ایران

همزمان با دومین روز از هفته کار و کارگر؛

گلزار شهدای کارگری در خرم آباد غبارروبی و عطر افشانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۹۱

در دومین روز از هفته کار و کارگر قبور شهدای کارگر با حضور مدیران و کارکنان شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ، سازمان بسیج کارگری ، تشکل‌های کارگری، کارگران و کانون هماهنگی شورهای اسلامی در استان غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش ایلنا، آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کارگر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از هفته کارگر با حضور اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان، و تشکل های کارگری برگزار شد و ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدای کارگر، یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام، به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

سید فرهاد ناصری نیا مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم اظهار داشت: حماسه آفرینی و ازخودگذشتگی کارگران در عرصه سازندگی و تولید و در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است. خاطره خوش از خودگذشتگی‌های این عزیزان درذهن و بر زبان قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا، کشور ما شاهد برقراری امنیت بوده است گفت: همه مسئولین باید با الگوپذیری از شهدای والا مقام خدمتگذاری مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ناصری نیا با اشاره به دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، بیان کرد: در دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب بر حمایت، امنیت شغلی و معیشت کارگران توسط مسئولین تاکید شد و همه باید در این راستا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: هفته کارگر فرصت مناسبی برای پاسداشت افرادی است که نجیبانه و با عزمی راسخ در سنگر کار و تولید برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کرده و اقتصاد ایران را بدون هیچ نام و نشانی تقویت می‌کنند.

در پایان اعضای ستاد کمیته گرامیداشت هفته کارگر لرستان با فرستادن فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز