خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان تاکید کرد:

توسعه و پیشرفت و دستیابی به عمران و آبادانی مستلزم ایجاد و برقراری تعامل در لرستان

توسعه و پیشرفت و دستیابی به عمران و آبادانی مستلزم ایجاد و برقراری تعامل در لرستان
کد خبر : ۱۴۳۲۵۲

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی کورانی فر در گردهمایی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: توسعه اقتصادی، رونق و شکوفایی صنعتی استان لرستان به عنوان یک خواست و دغدغه عمومی مردم، به یکی از مطالبات و اقدامات جدی مدیریت اجرایی استان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط، در ماه‌های اخیر اقدامات بسیار موثر و مناسبی در زمینه فراهم کردن فرصت‌های شغلی، تولید ثروت با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و زمینه سازی برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در استان انجام شده است.

کورانی فر تصریح کرد: تحقق این مهم و دستیابی به رشد و توسعه پایدار و رفع محرومیت از چهره استان، نیازمند همراهی، همکاری و تعامل جدی و هدفمند دستگاههای اجرایی استان و همچنین همکاری مطلوب عموم مردم است.

معاون استاندار لرستان گفت: توسعه و پیشرفت و دستیابی به عمران و آبادانی مستلزم ایجاد و برقراری تعامل، وحدت نظر، همدلی و وفاق جمعی در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اجتماعی و اقتصادی است.

وی تاکید کرد: لرستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منحصربفرد و مناسبی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی بهره‌مند است که شناسایی و بهره‌مندی بهینه از ظرفیت‌ها نقش مهمی در هموار شدن مسیر رشد و توسعه منطقی و همه جانبه استان دارد.

وی افزود: منابع غنی، ظرفیت‌های مناسب و نیروی انسانی ماهر و کارآمد از دیگر نیازهای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و پایدار است که لرستان دارای این توانمندی ویژه است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل موثر در توسعه اقتصادی، مقوله ارتباطات است چراکه تبادل تجربه و استفاده از دانش نخبگان و تجربه فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، موجب بهبود شرایط در مسیر کسب موفقیت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور و استان را بانوان تشکیل می‌دهند که این قشر، سهم مهمی در رشد و پیشرفت جامعه را برعهده دارند.

وی افزود: بانوان همواره حضور چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی داشته و دارند و بر همین اساس نیز از جایگاه والایی در موفقیت کار‌ها و پیشبرد طرح‌ها و تحقق اهداف برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: توجه به نقش و توانمندی بالایی بانوان و بهره‌مندی از قابلیت‌های موثر این قشر در روند رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان، به عنوان یک اصل مهم و اساسی در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان قرار دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز