خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان لرستان:

صندوق حمایت از توسعه برای بانوان کارآفرین لرستان تشکیل می شود

صندوق حمایت از توسعه برای بانوان کارآفرین لرستان تشکیل می شود
کد خبر : ۱۳۳۰۹۸

جهان‎افروز بر تشکیل صندوق حمایت از توسعه برای بانوان کارآفرین در استان تأکید کرد و گفت: با تشکیل این صندوق می‎توان آموزش‎ها و مهارت‌‎های لازم را به بانوان کم‎درآمد، بدسرپرست و بی‎سرپرست جهت توانمندسازی آنها اراده داد.

ایلنا: مدیر کل امور بانوان لرستان، بر تشکیل صندوق حمایت از توسعه برای بانوان کارآفرین در استان تأکید کرد و گفت: با تشکیل این صندوق می‎توان آموزش‎ها و مهارت‌‎های لازم را به بانوان کم‎درآمد، بدسرپرست و بی‎سرپرست جهت توانمندسازی آنها ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " روح‎انگیز جهان‎افروز " در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان با بیان اینکه در سالی که به حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبری مزین شده بحثاقتصادی و اشتغال‎زایی یکی از دغدغه‎های معظم‎له و دولت‎مردان است، افزود: در حوزه بانوان نیز بیکاری به عنوان یک معضل، نمود بیشتری دارد.
وی ادامه داد: سازمان‎های مردم‎نهاد در حوزه‎های دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند اما در حوزه اقتصادی این خلأ وجود داشت و نیاز است مؤسسه‎ای در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و حوزه اقتصادی آنها ایجاد شود که بر همین اساس زنان کارآفرین استان در حوزه اقتصادی که ۳۱۳ نفر هستند شناسایی شده‎اند تا بتوانیم یک مؤسسه در این باره تشکیل دهیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بر ادغام کمیته‎های مشاوره، آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی تأکید کرد و گفت: این کمیته‎ها بر اساس اهداف و سیاست‎های دفتر امور بانوان از طریق معاونت امور زنان ریاست جمهوری و دفتر امور بانوان وزارت کشور ابلاغ که بعد از ارائه در کارگروه و تصویب، اجرایی می‎شوند.

وی از اجرای فاز سوم طرح مطلع مهر در استان خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای اجرای این مهم در لرستان جذب شده که در این فاز آموزش‎های احکام در قالب برگزاری کارگاه‎های آموزشی برای زوجین برگزار می‎شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز