خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

در تامین گاز بخش خانگی استان دغدغه‌ای وجود ندارد

در تامین گاز بخش خانگی استان  دغدغه‌ای وجود ندارد
کد خبر : ۱۳۱۹۵۳۷

استاندار لرستان گفت: برای تأمین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی در استان دغدغه‌ای وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان، با تاکید بر اینکه  در تأمین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی دغدغه‌ای وجود ندارد، اظهار داشت: با افزایش برودت هوای استان طی روزهای اخیر و آینده، خوشبختانه در مورد تأمین گاز خانگی تمهیدات لازم اندیشیده و در این خصوص خاطر جمعی وجود دارد.

استاندار لرستان در مورد معدود مناطقی از استان که هنوز از سیستم گاز کشی بهره مند نشده‌اند، اظهار کرد: در این مناطق سوخت نفت توزیع شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.

زیویار در ادامه به بارش نزولات آسمانی طی روزهای آینده مطابق اعلام سازمان هواشناسی اشاره کرد و گفت: اداره کل راهداری استان تجهیزات خود را در مناطق حادثه خیز از جمله شمال و شرق استان مستقر و در حالت آماده باش قرار داده است.

وی عنوان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی به همکاری با اداره کل راهداری ملزم شده‌اند چرا که ممکن است بارش‌ها بسیار سنگین بوده و امکانات راهداری کافی نباشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه  برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی در استان آمادگی کامل وجود دارد، تاکید کرد: معاونت عمرانی استانداری در روزهای آینده به فراخور نیاز در موقعیت‌های بحرانی مستقر و ضمن همکاری با اداره کل راهداری شرایط را نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز