خبرگزاری کار ایران

سرپرست فنی مسابقات کشتی لرستان:

خرم آباد بربام کشتی فرنگی بزرگسالان لرستان ایستاد

خرم آباد بربام کشتی فرنگی بزرگسالان لرستان ایستاد
کد خبر : ۱۲۷۰۹۳

سرپرست فنی مسابقات گفت: این رقابت ها که به مدت دو روز برگزار شد، تیم خرم آباد با ۶۱ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد و تیم های کوهدشت و دورود به ترتیب با ۶۰ و ۴۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

سرپرست فنی مسابقات گفت: این رقابت‌ها که به مدت دو روز برگزار شد، تیم خرم آباد با ۶۱ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم‌های کوهدشت و دورود به ترتیب با ۶۰ و ۴۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان استان لرستان با شرکت ۶۶ کشتی گیر از ۹ شهرستان در سالن کشتی شهید ˈحسن نعمتیˈ پلدختر برگزار شد.

سرپرست فنی مسابقات گفت: این رقابت‌ها که به مدت دوروز برگزار شد، تیم خرم آباد با ۶۱ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم‌های کوهدشت و دورود به ترتیب با ۶۰ و ۴۷ امتیاز دوم و سوم شدند.
امام جمعه پلدختردر مراسم افتتاح این مسابقات، بر ضرورت رعایت اخلاق و روحیه پهلوانی در عرصه ورزش و نهادینه کردن آموزه‌های اسلامی در بین جوانان تاکید کرد و گفت: روحیه، مرام و روش و منش پهلوانی لازمه فعالیت ورزشکاران است و ترویج این روحیه بهترین راه برای پاسداشت فرهنگ سالم در جوانان است.

حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ با بیان اینکه ورزش نیز به عنوان پیش نیاز تندرستی مورد تأیید اسلام است افزود: دین اسلام به تمامی زوایای یک زندگی سالم و همه راه‌های منتهی به سعادت دنیا و آخرت می‌اندیشد و همواره حفظ بهداشت و تندرستی را لازم می‌داند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که ورزشکاران به امام علی(ع) اقتدا کنند، گفت: علی(ع) الگوی همه کمالات انسانی است و اقتدا کردن به این امام همام یکی از عوامل موفقیت ورزشکاران ایرانی در میادین ورزشی است و ورزشکاران لرستانی به وجود امام علی(ع) افتخار می‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر حضور ورزشکار در میادین را نیازمند تامین ابزارهای مورد نیاز دانست و گفت: وجود استعدادهای ورزشی این شهرستان نیازمند عنایت ویژه‌ای دراین خصوص است.

ˈامید علی کاییدیˈ خواستار تلاش بیشتر ورزشکاران جهت رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین بین المللی شد.

وی افزود: علی رغم کمبود‌ها و مشکلات ورزشکاران با اقتدا به مولای متقیان علی(ع) همواره با کمترین امکانات بیشترین نتایج را کسب کردند.

ˈمحمد پنجی پورˈ با بیان اینکه نفرات بر‌تر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری راه خواهند یافت افزود: تیم‌های کشتی فرنگی بزرگسالان نورآباد با ۴۵

افزود امتیاز و پلدختر با ۴۲ امتیاز و الش‌تر با ۳۶امتیاز به ترتیب چهارم، پنجم و ششم شدند.

نفرات اول تا سوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی استان لرستان در وزن‌های مختلف

۵۵ کیلوگرم: اول - محمدپیامنی دو رود، دوم مجید دهقان ازنا – سوم سید مهدی موسوی دورود

۶۰کیلوگرم: اول - وحید دریکوند خرم آباد، دوم مصطفی بهداد خرم آباد سوم - سجاد گلپایگانی دورود

۶۶کیلوگرم: اول - سیاوش دوستاریان خرم آباد – دوم عبدالرضا مرادیان کوهدشت - سوم محسن یوسفوند الش‌تر

۷۴ کیلوگرم: اول - فرشاد بلفکه پلدختر - دوم مهدی گراوند کوهدشت - سوم حسین محمدی فرخی خرم آباد

۸۴کیلوگرم: اول - داوود فلاحی نورآباد - دوم شاهین نعمتی کوهدشت - سوم حشمت الله رومیانی خرم آباد

۹۶کیلوگرم: اول - صمد کاظمی نورآباد - دوم سعید حسین‌پور ضرونی کوهدشت – سوم علیرضا دولتشاهی خرم آباد

۱۲۰کیلو گرم: اول - پوریا نادری کوهدشت - دوم مهدی زودآشنا خرم آباد - سوم محمد تقی مرادیان نور آباد

سرپرست فنی مسابقات شیرزاد غلامزاده.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز