خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست تلفنی با ذی نفعان بانک

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست تلفنی با ذی نفعان بانک
کد خبر : ۹۶۳۴۵۸

برگزاری نشست تلفنی، کار خوب و مثبتی است که مشتریان راحت تر می‌توانند با مدیران ارتباط برقرار کنند و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه‌گانی در حاشیه نشست تلفنی با مشتریان با بیان این مطلب گفت: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان را با مدیران بانک فراهم می کند و موجب می شود برخی از مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل بانک رفاه افزود: در این نشست ها تا آن جا که قوانین اجازه دهد و در چارچوب ضوابط و مقررات، می توان مسائل و مشکلات مشتریان را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد. 

للـه گانی در پایان تأکید کرد: این جلسات باید به طور مرتب و منظم برگزار شود و تمامی مدیران بانک با حضور در چنین جلساتی به بررسی مسائل و مشکلات مشتریان بپردازند. 

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره نیز به برخی از تماس های مشتریان پاسخ داد و در ادامه مدیر عامل به همراه جمعی از مدیران بانک، به تماس های مشتریان در حوزه های مختلف پاسخ دادند.

گفتنی است، در این نشست تلفنی مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات مشتریان پاسخ دادند. همچنین مدیرعامل بانک دستور پیگیری مسائل و موارد مطرح شده در این تماس ها را به مدیران مربوطه صادر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز