خبرگزاری کار ایران

خدمات جدید بانک ملت در حوزه همراه بانک/ اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت‌های هوشمند

خدمات جدید بانک ملت در حوزه همراه بانک/ اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت‌های هوشمند
کد خبر : ۷۲۸۵۶۷

تأسیس شرکت‌های قدرتمند در حوزه فناوری اطلاعات ناشی از آینده نگری بانک ملت است و صادرات نرم افزار و راهکارهای بانکی به کشورهای همسایه از برنامه های آتی و قابل اجرای بانک در آینده است.

به گزارش ایلنا، خدمات جدید بانک ملت، شامل اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت‌های هوشمند در سیستم‌های اندروید وIOS، امکان استفاده از سرویس صوت (voice) جهت فراخوانی سرویس‌ها و همچنین ارسال پیامک به ذینفع/گیرنده حواله با شماره تلفن همراه مشتری تا پایان سال جاری در دستور کارقرار دارد.

خدمت سپان بانک ملت

دومین محصول تجاری بانک به نام سپان که از قبل آماده بوده و با قوانین بانک مرکزی همسو شده است خدمت سپان نام دارد. خدمت سپان این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان با استفاده از قابلیت NFCگوشی های هوشمند خود و بدون نیاز به حضور کارت بانکی از کارتخوان های بانک ملت خرید کنند. این کار به این صورت انجام می شود که با نزدیک کردن گوشی به کارتخوان بانک ملت، کارتخوان فعال شده و سپس عملیات پرداخت صورت می پذیرد. بیش از ۶۵۰۰۰۰ دستگاه کارتخوان بانک ملت به روز رسانی شده و به زودی کاربران قادر خواهند بود که این خدمت را از طریق همراه بانک ملت دریافت کنند.

تأسیس شرکت‌های قدرتمند در حوزه فناوری اطلاعات ناشی از آینده نگری بانک ملت است و صادرات نرم افزار و راهکارهای بانکی به کشورهای همسایه از برنامه های آتی و قابل اجرای بانک در آینده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز